Hoelang gaan ze door met clomid

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door chantal26, 2 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Ik vraag me eigelijk af he.
    Ik ga nu de 5e ronde clomid in.
    Maar hoeveel rondes gaan ze eigelijk door.
    Bij mijn man is alles goed, en mijn clomid slaat ook perfect aan krijg iedere keer een goeie eisprong en krijg netjes optijd mijn nod.
    Maar hoelang gaat een gyn door met clomid.

2. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    bij mij vroeger.. zeiden ze 6 rondes clomid en dan even verder kijken wat er aan de hand is ;)

ik zou het anders gewoon vragen of ze niet eens verder willen kijken, aangezien je keurig een eisprong krijgt enzo maar niet zwanger raakt
    heel veel succes meid

3. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Ja maar ik moet wel er even bij zeggen dat de eerste ronde clomid niet aangeslagen heeft.
    Nu moet de natuur het toch gewoon doen.
    Maar ik ga het toch even vragen aan haar als ik weer naar het ziekenhuis moet.

4. patricia1987

patricia1987 Actief lid

8 okt 2008
    188
    0
    0
    hoi dames ik heb hetzelfde ik krijg nu clmid 50 mg met pregnyl ga nu me 3e ronde in slaat netjes aan dus ben benieuwd bij mijn man is ook alles goed ikzelf heb pco 3x is hopelijk scheepsrecht ! suc6

5. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Hoi patricia

Hoe reageer jij op je clomid, kan je er goed tegen?
    Het is inderdaad wel fijn dat het goed aanslaat.
    Bij doet ie het ook heel goed, alleen ik slik 100 mg.
    Jij ook heel veel suc6

6. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    hoi, dat was iets waar ik me ook erge zorgen over maakte... het schijnt enorm te verschillen.. het ene ziekenhuis schrijft het gerust een jaar voor terwijl een ander zh na 5 rondes overgaat tot verdere onderzoeken of zelf al spuiten...

ik had zelf zoiets als het met 6 keer niet was gelukt ( dan moest ik weer naar het zh ) dat ik het dan wel verder wilde proberen... een stel zonder deze problemen heeft namelijk ook gerust 8 maanden nodig soms om zwanger te worden.. ik vind daarom persoonlijk om na 6 rondes over te gaan op iets anders erg snel....

onthoud dat je best mondig mag zijn... verschillende ziekenhuizen gaan er heel verschillend mee om en je wilt wel al je kanzen benutten..

succes ermee

gr Jose

7. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Joseetje ik ben het met je eens.
    Als de clomid goed werkt en alles werkt zoals het hoort.
    Dan vindt ik het ook vroeg om na 6 ronde's over te stappen naar iets anders.
    Want inderdaad de meeste stelletjes raken pas na 6 tot een jaar zwanger.
    Niet alle stelletjes natuurlijk maar je moet er wel van uitgaan dat het zo lang kan duren.

8. Bianca

Bianca Fanatiek lid

5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    Bij mij is het nu mijn 2de ronde Clomid 50mg, hij slaat heel goed aan. Heb zowat 20 eitjes aan elke kant zitten. Mijn man heeft veel zaadjes maar ze zijn traag, waardoor het niet echt goed wilt lukken. Mijn gyn zegt niet te lang willen wachten en na deze ronde te starten met IUI. Als het niet raak is natuurlijk! Onze twee "mankementjes" zijn de reden waarom het niet goed lukt!
    Voor Keano zijn we 18 maand bezig geweest maar toen maakte ik zelf wel nog eitjes alleen duurde mijn cyclus dan vreselijk lang. Nu maak ik geen eitjes meer en daardoor grijpt hij nu sneller in!

Ik ben er super content om!

Groetjes

9. patricia1987

patricia1987 Actief lid

8 okt 2008
    188
    0
    0
    hoi

ik reageerde gelijk heel goed op clomid 50 mg en ik heb eigenlijk geen bijwerkingen hiervan gelukkig ik ga nu me 3e ronde in en 3x is scheepsrecht hopen we dan maar haha veel suc6 iedereen

Deel Deze Pagina