Zoals de titel al zegt, morgen mogen mijn man en ik voor het eerst naar een FA. Ik vind het allemaal rete-spannend. Maar ben ook blij dat er naar ons geluisterd wordt. Maar wat kan ik verwachten? Een kennis zei dat we vanavond echt moeten klussen want dan kunnen ze direct een samenlevingstest doen? Maar doen ze dat al de eerste afspraak? Nu zit ik op dag 14 van mijn cyclus, dus dat is gunstig voor een evt eicelmeting, maar doen ze dat ook direct? Nou ja, jullie lezen het wel, ik zit vol met vragen....
Hoi Melisa, Het is bij iedereen anders maar wij kregen eerst een gesprekje met een vragenformulier. Daarna een inwendige echo en ik moest bloedprikken. Mannetje kreeg een potje mee naar huis en in de week erna hebben wij zijn zwemmers ingeleverd. Samenlevingstest hebben wij nooit gehad en ik heb ook nog nooit gehoord dat dat de eerste afspraak gebeurd. In ieder geval veel succes!
Hoi Melissa, Het is bij ons op dezelfde manier gegaan als bij Zora. Eerst een gesprek, waar voornamelijk door de gyn vragen werden gesteld. Daarna een inwendige echo, bloedprikken en een paar dagen later het 'goedje' inleveren. Zo zijn ze er bij mij achter gekomen dat ik een traag werkende schildklier heb. Laat het gewoon over je heen komen. Speculeren heeft toch weinig zin, omdat het in elk ziekenhuis weer anders is. Heel veel succes!
Hoi Melisa, Wij hebben eerst een gesprek gehad met de gyn. Daarna bloed prikken, zaadjes inleveren en echo's en een samenlevingstest, toen nog een keer bloed prikken, daarna nog een baarmoederfoto en vandaag de uitslag. Alles was helemaal goed. Mogen nu weer een jaar zelf proberen. Heel veel sterkte en laat het maar allemaal over je heen komen! Liefs Woopy
Dank jullie wel lieve meiden. Ga zo even mijn doorverwijzing bij de huisarts halen, en dan zien we het vanmiddag wel. Ik blijf het wel spannend vinden...