hoelang gaat de accu mee van je smartphone?

Discussie in 'De lounge' gestart door tulip, 11 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.166
    10
    38
    Vrouw
    Paradise.
    Hier ook een samsumg galaxy S en heb hem elke nacht aan de lader, maar gebruik mijn telefoon dan ook heel veel, whatsapp. twitter. hyves. verschillende apps, muziek en filmpjes via youtube, en wifi staat ook vaak aan... Maar gebruik ik mijn foon niet dan doe ik er ander halve dag mee, maar dan staat ook het internet uit. (al gebeurd dat echt zelden )

2. danip

danip Niet meer actief

Ik heb een se xperia x10. Gaat hier 2 dagen mee. Ik gebruik hem voor whatsapp, wordfeud, beetje internetten, zo nu en dan als navigatie, en doe tussendoor eens een spelletje. Dus gemiddeld gebruik denk ik? Maar dit is sinds de software update, daarvoor haalde 'ie het eind van de dag soms niet eens.

3. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Ga er vanuit dat je met een smartphone minimaal 1x per dag moet laden... Al schijnt de nieuwe HTC Sensation XE een veel betere standby tijd te hebben. Collega van mij gebruikt deze met normaal gebruik dus internet, social media en veel wordfeud haha en die gaat 2 dagen mee *mond valt open*

4. danip

danip Niet meer actief

By the way, als ik hem bijna nergens voor gebruik, en het internet e.d. uit staat haalt 'ie ook maar een dag of 3-4. Dus sowieso vind ik de batterijen van de smartphones erg slecht!

5. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    iPhone 4. Gebruik hem overdag intensief de hele dag door, dan is hij 'savonds leeg en gaat 'ie aan de lader.

6. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Hier ook een samsung galaxy en ik moet hem ook 1x per dag opladen, evt zou hij het 1,5 dag redden, maarja dan zit ik halverwege de dag met een lege accu.
    Ik kijk ermee op internet, hyves, facebook en whatsapp...oja en bellen en smsen:)

7. nikkie83

nikkie83 Fanatiek lid

16 jun 2007
    2.054
    2
    0
    tussen hier en daar
    ik heb een blackberry 9780 en sinds2 weken vliegt mijn batterij leeg waar ik bij sta dus heb kon gebeld en krijg een nieuwe batterij , heb hem sinds januari en doe niet zo gek veel af en toe whatappen soms pingen en op hyves of n ander forum kijken toen deed ik er 2 dagen mee
    maar nu moet ie elke avond aan de lader :S en is hij halverwege de dag leeg :( om gek van te worden .

8. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

ssmsung galaxy s 2, elke dag minimaal 1x aan lader, hele dag whatsapp, wordfeud, internet gebruik

9. Eylem

Eylem Niet meer actief

De batterij van mijn HTC Desire gaat wel 2 of 3 dagen mee....maar ik gebruik hem niet heel intensief. Elke dag even wat sites checken, email bekijken, soms bellen, dat is het wel.

Deel Deze Pagina