ik deed net een inwendig onderzoek bij mezelf voor mn baarmoedermond.deze is laag en nu dicht.en ik bemerkte erg veel witte afscheiding.niet stinkend of afwijkend.ik zit ca een weekje voor mn NOD.kan dit van een zeer prille zwangerschap komen ?of heet t feit dat ik nu erg veel witte afscheiding heb niks met zwanger zijn te maken.want ik las dat juist vlak voor je menstruatie je vagina vrij droog is....en later las ik dat je tijdens zwangerschap meer afscheiding hebt groetjes ilona
hoi ilona, ik heb geen idee, kan je dus niet helpen. maar khoop voor je dat het betekent dat je zwanger bent. groetjes.
Hai Ilona, Ik heb ong hetzelfde als jij. Heb volgens de berekening vorige week mijn ei gehad (dinsdag) en wilde gisteren ook inwendig onderzoeken en had ook veel slijm. maar mijn ongi zou pas 30 aug zijn. ben dus ook wel benieuwd wat het kan zijn.
hoi ik heb ook het zelfde ik heb al 4 dagen last van witte slijm ik moet nog 5 dagen tot mijn nod ik hb ook geen idee wat het is groetjes miranda
Hoi, Nou ik heb de laatse tijd ook veel wit slijm, en ik heb dinsdag 22 augustus mijn NOD. Ben benieuwd. Succes allemaal.
Hoi, ik had vanaf mijn eisprong tot 3 dagen voor mijn NOD ook veel witte afscheiding. Dit had ik nooit eerder gehad dus ik had goede hoop. Helaas veranderde 3 dagen voor mijn NOD het witte in lichtbruin, daarna donkerbruin en vandaag, helaas, ongesteld geworden. Het kan volgens mij nog alle kanten op. Succes, groetjes, XXAnnalise
ik kan alleen maar zeggen dat ik dat alleen maar tijdens mijn innestelling had. Daarna verdween het ook weer. succes met wachten. Groetjes labmuisje (ilona)
Waarschijnlijk heb je niet zoveel aan mijn antwoord, maar... de laatste keer had ik veel witte afscheiding een paar dagen voor mijn duiveltjes... :-/ (Het kan dus idd alle kanten op...)
inwending heb ik altijd witte afscheiding, uitwendig nu ineens wel veel slijm.. ook doorzichtig (eisprong al bijna 9 dagen geleden)
Hier nog 1!!! Het is gewoon opvallend! Ik moet veel lopen voor mijn werk, maar je voelt het steeds. Soms nog erger dan dat ik ongesteld ben.
Hi ik heb het ook....je wordt er erg onzeker van. Heb volgens mij m'n ei toch ook al gehad?? Ik voelde bij mn zelfonderzoek een lage baarmoedermond, die nog open stond....terwijl mn ei volgens mij al is geweest? Volgende maand koop ik een ovulatietest!! Groetjes
Hihi nou ik kan jullie vertellen dat het wel degelijk een symptoom kan zijn! Sinds mijn eisprong heb ik veel witte afscheiding gehad en tot op de dag van vandaag nog steeds onveranderd aanwezig. Het is een beetje creamy (voor de billingsmeiden) niet klonterig maar echt een beetje romig doorzichtig/wit. Ik hoop dat jullie hier iets aan hebben. Succes!
Nou Harley, laten we dat danmaar hopen... Ik heb dat dus ook al sinds mijn eisprong... tis net melk en soms heb ik het idee dat ik dus ineens in mijn broek plas ofzo... maar dat is dan een overvloed aan afscheiding... (ik vind het wel vies hoor, heel mijn onderbroek nat dan.. bah!) Ook als ik naar de wc ga, komt er eerst een mini-plasje 'melk' voordat er echt urine komt... en dat 'melk' komt niet uit de plasbuis, dat verschil voel ik wel! Let's hope! *steekt nog maar eens een kaarsje aan* Oh, en succes bij de gyn morgen!!!
ik kan er over meepraten, ook hetzelde wit spul loop ik naar buiten, hup, snel weer naar binnen schoon ondergoed aantrekken, niezen..shit..alweeeer..lijkt wel alsof ik incontinet ben joh..lol..hoort er allemaal bij..
Nou... ZO erg heb ik het ook weer niet...? Vandaag een bruin streepje tussen mijn witte afscheiding... 8)
heel herkenbaar ook.....heb precies hetzelfde. Normaal stopt het idd een paar dagen voor mn NOD. NU, zoals ik mn ei heb gevoeld, vandaag mn NOD en nog steeds dat slijm..... we duimen maar door..... liefs, daan
ik heb het ook. Veegde ineens wit slijm af, was heel duidelijk en heb idd af en toe het gevoel alsof ik urine verlies. Spannend meiden, we zullen zien wat het is. ik zal voor jullie duimen! Liefs Debbie.
Bij mij was het dus ook een symptoom, vanaf mn eisprong melkachtige afscheiding. Begon soms ook opeens te lopen, dacht dat ik ongi was geworden. Maar er is al eens eerder dit topic geweest, en de een bleek zwanger te zijn en de ander werd toch ongi, dus of het echt veel zegt???
Ook hier telkens een natte onderbroek.., het voelt erg slijmerig. Vraag me nu ook af of dit ook een teken van de eisprong kan zijn, ik voel dat namelijk nooit. Nou ja, ik heb altijd steken onder in de buik en ietwat onregelmatige cyclus, dus daar kan ik mij niet op vast pinnen.