peuter met poepluier

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Diana88, 29 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diana88

Diana88 Lid

17 sep 2012
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha ik heb een hele rare vraag hoor.. maar mijn man en ik vragen ons het al een heeele lange tijd af..

mijn zoontje van 3 jaar ( en dit is al vanaf baby periode ) moet veel aandacht hebben.. krijgt hij ook wel dat is het probleem niet.. maar zodra hij een poepluier heeft lijkt wel alsof hij een heel ander kind is en speelt hij zo mooi alleen.. hij lacht, kletst en is gewoon super vrolijk zodra hij een poepluier heeft.. hij wil ook niet dat ik hem verschoon dat is altijd dan een strijd..
    Vaak als hij dan zo mooi zit te spelen.. dan kijken mijn man en ik elkaar aan,,, hmm zal hij een poepluier hebben.. 9 van 10 keer is het Ja.. mocht hij geen poepluier hebben dat vraagt hij de hele tijd of de tv aanmag.. of hangt over ons heen.. en wij moeten hem dan steeds vermaken
    als ik er met iemand wil over praten dan lachen ze me gewoon uit..:x herkent iemand dit vroeg ik mij af.. hij is nog niet zindelijk trouwens.. zijn we mee bezig maar hij wil nog niet..

2. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Heeft hij dan geen buikpijn of krampen? Dat hij opgelucht is zodra dat achter de rug is?

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Jij bent niet raar.

Viel mij ook wel eens op bij mijn kinderen.

Als je stil zit hihi verschuift de rotzooi niet echt. Na het poepen is iedereen ontspannend dat kan lekker opluchten misschien ook voor je mannetje en nee ik vind je niet raar.

4. sydneys

sydneys Niet meer actief

Haha ik denk dat omdat hij niet graag verschoont word hij wil verbergen dat hij gepoept heeft en daarom heel mooi gaat spelen.
    hier blijft hij ook onze buurt als hij gepoept heeft.

Deel Deze Pagina