Zoonlief wilde niet slapen in het wiegje. Hij heeft dus de eerste twee weken bij ons in bed geslapen, toen hebben we zijn ledikantje naar onze kamer verhuisd. Daar sliep hij prima in. Bij nummer twee staat het ledikantje al klaar bij ons op de kamer. Ik was blij dat ik de wieg geleend had en hem dus weer terug kon geven zonder veel geld kwijt te zijn geweest.
hier ook een kindeklein wieg. Maar zodra er goed gerold wordt, gaat de wieg sowieso naar grond (hang/sta wieg) - ik hoop in elk geval dat dit kindje er ook gewoon weer 6 maanden in kan liggen. Tot 8 maanden hebben het wiegje als logeerbedje nog gebruikt.
Ons zoontje slaapt nog in zijn Léander hangwiegje. Enkel de eerste 2 nachten bij papa op de buik maar sindsdien een stuk van de nacht in zijn wiegje en als hij een nachtvoeding vraagt, bij ons in bed... Ik schat dat hij er nog een maandje in zal liggen aangezien hij nogal groot is en wel erg sterk en druk begint te worden. Wil graag voorkomen dat hij over de rand klimt! Ik ben wel blij dat we een wiegje gekocht hebben omdat een ledikant zoooo groot is voor zo'n mini-beebje maar ik zou er nooit meer zoveel geld aan uitgeven.. Tja, zwangerschapshormonen hè...
Hier de wieg gehad waar ik zelf vroeger in heb gelegen. Ze heeft er 3 maanden in geslapen en ging toen naar eigen haar eigen kamertje gegaan.
Bij de oudste twee hebben wij geen wiegje gebruikt. Bij de jongste hadden we wel een wiegje, te leen gekregen van iemand, daar heeft ze in geslapen vanaf dat ze met ruim 4 weken thuis kwam uit het ziekenhuis tot ze met bijna 7 maanden over ging naar haar ledikantje .
Eva heeft tot 6 maanden in de wieg gelegen, ik had het nog wel langer gewild, maar ze was constant aan het draaien, had daar veel te weinig ruimte voor en werd dan boos. Ook ging ze zich optrekken aan de rand. Lisa heeft 3,5 maand in de wieg geslapen. Met 2,5 maand heeft ze 2 weken in het ziekenhuis gelegen, in zo´n groot bed. Thuis meteen het ledikant in haar kamer gezet (daar stond eerst haar badje nog), omdat ze in het ziekenhuis zo lekker sliep. Toen we weer thuis waren sliep ze helemaal niet zo lekker in de wieg, stootte ook telkens haar hoofd en bewoog heel veel. In haar ledikant blijft ze meestal op dezelfde plek liggen en is ze heel rustig. Het ledikant past niet op onze kamer, dus nu slaapt ze op haar eigen kamer. Op haar buik, vond ik in het begin dat ze op haar buik sliep heel eng, maar ze is nu zeker oud en sterk genoeg om dat gewoon goed te kunnen.
Mijn zoontje slaapt nog in de wieg. Af en toe ook in het ledikant. Maar als hij onrustig is slaapt ie lekker naast me. Ik vermoed dat hij er nog wel een maandje inligt.
Wij hebben hem 2,5 maand gebruikt. Daarna lekker in zijn eigen bedje waar hij ook een veel beter matras had.
Wij hebben de wieg opgeknapt waar mijn man ook in gelegen heeft en die is best groot dus Ivy heeft er tot een half jaar lekker naast mij in gelegen. Had qua maat nog langer gekund maar toen vond ik het tijd worden dat ze op haar eigen kamertje ging slapen. Numer 2 komt ook weer lekker naast me. We hebben er trouwens wel een goed dik matras in gelegd, anders is eht volgens mij neit raadzaam zo lang
Ik heb een oude wieg waar ik zelf ook in heb gelegen als baby. Nieuw matras op maat laten maken en nieuwe bekleding gemaakt. Jo heeft er ca 6 maanden in gelegen. Meest op z'n eigen kamer. Toen ging ie zich opduwen en vond ik de wieg gevaarlijk worden. Het is wel een grote wieg maar ik vind het fijn voor een klein babietje een beschut plekje te hebben. De wieg heeft ook een hemel. Nu voor volgende babietje de wieg weer mooi aan het maken