heeft iemand hier ervaring met de quinny speedi verkleiner voor in de buggy-inzet? Ben van plan hem aan te schaffen aangezien mijn zoontje van nog geen 4 maanden echt binnenkort in de buggyinzet zal moeten want de dreami past ie nog maar net in. Mijn dochertje zat pas veel later in de buggyinzet, maar mijn zoon groeit zo hard! Hoop ook dat het niet ernstig is voor zijn ruggetje want de buggy kan niet volledig plat.
heb ook de quinny speedi en hier zat ze met 4 maanden ook zonder verkleiner erin. En dan zo plat mogelijk, dan ligt ze zowat. Hier ging dat prima en kan volgens mij niet echt kwaad. Als ze niet meer in de bak passen heb je weinig keus. (niet echt een antwoord op je vraag, maar ik wou alleen zeggen dat het hier prima is gegaan zonder verkleiner)
Hoi, Ik heb geen antwoord op je vraag, maar wel een wedervraag waar je misschien zelf al over nagedacht hebt, of misschien ook niet. Als je zoontje zo groot is dat hij uit de dreami groeit, waarom denk je dan een verkleiner nodig te hebben voor de wandelwageninzet? Normaal gesproken passen kindjes in de wandelwageninzet, wanneer ze uit de reiswieg/dreami groeien. Als je bedoelt dat de wandelwageninzet een hoek blijft maken (maxi-cosi-houding zeg maar), kun je misschien een kussentje erin leggen zodat je kindje wat platter ligt.
Mijn kindje is een lange dunne... Toen ze uit de dreami was gegroeid, zat ze erg ongemakkelijk in de wandelwagen, omdat de riempjes te wijd waren en niet kleiner konden dan klein... Veerle zat erg onderuitgezakt, maar met de verkleiner kwam dit helemaal goed! Vond hem erg fijn!
ja mijn zoontje is wel lang maar inderdaad ik denk dat hij nog wat heen en weer zal zwalken in de buggyinzit en hij kan ind. niet helemaal plat. Kan me herinneren dat dat bij mijn dochterjte ook zo was..maar die was wel wat ouder toen ze zo groot was en zat dus een stuk steviger. Nou ja denk dat ik het eerst maar eens ga uitproberen hoe hij erin zit en dan kan ik evt. altijd nog die verkleiner bestellen.
Toen wij de quiny nog hadden. had ik ook die verkleiner vondt het wel erg fijn. ze zat lekker zacht en stevig
Hier zat mijn zoontje ook met 4 maanden in de wandelwageninzet. Wel met verkleiner en wat een uitkomst. Omdat de quinny speedi vrij breed zitgedeelte heeft zwalkte hij heel erg over het zitje heen. Met een verkleiner/ insert zit hij veel beter en steviger. Dus een echte aanrader!!!
hoi ik heb ook een speedi mijn dochter zat er met 5 maanden in maar dat ging perfect niet zittend maar liggend
Mijn zoontje is bijna één en we gebruiken ook nog de verkleiner. De gordels zijn anders te lang en hij zit er niet lekker in. Hij is maar dunnetjes. Ik zou hem dus zeker aanschaffen.
bedoelen jullie met die verkleiner, die slaapzak die erbij zit???? http://img.tweedehands.nl/f/normal/61151893-slaapzak-voor-quinny-kinderwagen.jpg
Nee quinny heeft een soort van rug kussentje wat je erin kunt doen wat de zit wat verkleint. Kiek hier maar eens bij de accessoires de seat reducer. Quinny Speedi | Flexibele Wandelwagen Heavy Use - Quinny Zapp Black&White | Wandelwagen Quick Use - Sportieve en comfortabele wandelwagen op alle terreinen.
Nee, de slaapzak is de voetenzak. De zitverkleiner is echt een soort kuipje (maar dan wel van zacht materiaal).