Minimaal 1 doekje per dag, soms wel 2.gaat hier gewoon in de kookwas mee. zonde om weg te gooien.geld verspilling.
1 of 2 per dag Vind em al gauw vies Net als theedoeken En was vaak dus past er altijd bij in de machine
Hier hetzelfde, tenzij ik er niks meer gedaan heb. Maar aan de andere kant... Als ik soms iets echt vies er mee schoonmaak, gaat ie meteen in de was(mand). Ik was trouwens apart. Kleren op kleur. (Bad)handdoeken apart. Vaatdoekjes + theedoeken + keukenhanddoeken in één was. Op 60 of 90.
jeezes (ben al die hoelang topics aan het af gaan). Denk je eens in dat al die chinezen, brazilianen, afrikanen ed ook zou massaal aan het kuisen gaan slaan. De wereld is nu al vervuild, wat gaat dat niet worden (hele oceanen zullen vervuild worden met zeepsop, we komen om in een tsunami van ariel/dash/persil) en natuurlijk gaan de psychiaters dit de max vinden al die overspannen vrouwen die allemaal smetvrees ontwikkelen. Maar on topic: 1 x per dag, gok ik. soms dagen soms niet.
Elke dag nieuwe vaatdoek theedoek en handdoek. En vind ik ze om 1 uur al vies dan gaan ze dan de was in.. Liever tevaak dan te weinig wassen..
Vaatdoekjes vervangen we 2x per week. We zijn niet vaak thuis overdag, dus minder om schoon te hoeven maken
Niet!! Wij hebben van die hele handige grote blauwe papieren rollen...! Ik vind die vaatdoekjes zow vies!
S ochtend n schone, en s middags weer. Dit ook zo voor de theedoeken. 1x per week draai ik n kookwas met alle doeken en beddengoed.
hier iedere dag een schone handdoek, theedoek en vaatdoek. ik heb dus ook stapels daarvan in de kast liggen en het gaat dan met de handoeken en washandjes mee in de hete was. liefs doris