hoelang geduurd voordat je zwanger was?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Stanne, 25 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama007

Mama007 Niet meer actief

Ik ben in september met de pil gestopt en in november testte ik positief :)

2. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.506
    36.462
    113
    hoi, ik ben in oktober gestopt met de pil en testte in december positief. We hebben wel de vruchtbare dagen een beetje in de gaten gehouden.

groetjes!

3. hopes

hopes Bekend lid

24 nov 2006
    804
    0
    0
    nederland
    ik word hier zwaar depressief van! allemaal zo verschrikkelijk snel zwanger!... het is jullie absoluut gegunt hoor! vind het super voor jullie maar word er zelf ietswat onzeker van... ach ja, we houden moed.. en 6 rondes valt nog mee...

4. wij hebben het gewoon aangekeken. Nadat mijn spiraal verwijderd was zijn we er voor gegaan en binnen 2 maanden zwanger. Bij mijn eerste ging het net zo snel eigelijk

5. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.272
    6.801
    113
    Met de pil gestopt, :p na 14 jaar.

De eerste eisprong gevoeld( die voel ik altijd)

Twee keer seks gehad en gelijk raak.

Dus de eerste ronde!

Niet ontpilt. Ik was altijd erg regelmatig, en voelde de eisprong altijd.

Ik besef heel goed dat wij ontzettend veel geluk hebben, en in onze handen mogen knijpen,

6. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Hier was het de eerste ronde raak, ben alleen gelijk na de pil nog een keer ongesteld geworden. Eisprong was wel later, maar gewoon lekker regelmatig geklust, het normale patroon gewoon aangehouden zeg maar!

7. Diana82

Diana82 Actief lid

7 nov 2006
    353
    0
    0
    Het was bij ons meteen raak. We zijn op 18 juni begonnen met klussen (kwam zo uit, maar ik zal de datum niet snel vergeten) en 25 juni ben ik "bevrucht" weten we nu. Ik gok dat we die week 3 of 4 keer geklust hebben, dus echt super snel. We wisten dat natuurlijk alleen niet meteen, dus toen we 29 juni naar Parijs vertrokken, gingen we daar heel romantisch een kindje maken, maar ik was al zwanger......

We hebben echt super veel geluk gehad en ik zou willen dat dat iedereen gegund was, maar helaas is dat niet het geval.....

8. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    We hadden het wel steeds meer over kinderen. we hebben toen besloten nadat we terug kwamen van vakantie dan zou ik stoppen met de pil. Achteraf bleek ik al zwanger te zijn.

9. gigi

gigi Actief lid

2e na 18 rondes en de MMM..de 1e binnen 2 maanden

ponyville schreef
    nou meid maar als je ruim een jaar ergens op wacht ga je bepaalde dingen wel plannen hoor, want dan moet het maar een keer wel...is ook wel oke vind ik..

gr. Gigi

10. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Wij hebben er net iets meer dan een jaar over gedaan. En ik wist ook wel ongeveer wanneer mijn eisprong was (tempen) maar dat wist mijn toen nog vriend niet. Die vertelde ik alleen dat ik weer ongesteld was geworden. Dus voor hem totaal geen opgedrongen sekspartijen hoor! Hij heeft ook niet het gevoel gehad dat het een jaar duurde.

11. Niet meer actief

ik en mijn man hebben nooit gevreeen voor een kindje, ik was elke keer GEWOON zwanger!

trouwens ik ben wel erg vruchtbaar dus hij hoeft maar naar me te kijken bij wijze van spreken en ik ben alweer zwanger....

12. Miszmii

Miszmii Actief lid

18 aug 2006
    321
    0
    0
    Hattem
    Ik ben geheel ongepland zwanger geraakt.. Gezien mijn leeftijd natuurlijk. Maar ik was heel snel zwanger geraakt.. Ik ben terwijl ik met die jongen had nog 1X ongesteld geworden... Daarna niet meer.

13. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    hoi,

ik moet zeggen dat ik er 4 maanden heel erg mee bezig ben geweest. en daarna had ik er echt genoeg van!
    had zelfs spijt dat ik precies wist hoe mijn cyclus liep, want je houdt er toch rekening mee.

in de 5e maand heb ik er een punt achter gezet en ook geen nod enzo uitgerekend, ik dacht we zien het allemaal wel.
    en ja hoor in die maand zijn we zwanger geraakt!
    toeval, ik weet het niet!

groetjes joyce

14. alice1

alice1 Lid

20 jan 2007
    34
    0
    0
    Bij de 1e was het na 2 maanden al zover en ook bij de 2e was het na een kleine 2 maanden zover.

Eigenlijk boffen we want we hadden dit niet verwacht.

15. Platliggertje

Platliggertje Fanatiek lid

11 dec 2006
    1.683
    0
    0
    huismama
    Vilvoorde
    Bij alle 3 van de eerste keer raak, ook bij m'n 4 miskramen van de eerste keer raak geweest.
    Je moet nog maar naar me kijken en ik ben zwanger :oops:

16. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Ik ben in ronde 6 zwanger geraakt.
    De eerste 5 rondes ben ik er heel veel mee bezig geweest, ik hield mijn cyclus bij enz.
    In ronde 6 hadden we besloten even rustig aan te doen, omdat ik net bij een nieuwe baan was aangenomen. Bijna niet geklust in de vruchtbare dagen en ja hoor, toen was het raak.

17. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    1e zwangerschap was het raak in de eerste ronde, helaas werd dat een miskraam.
    Daarna duurde het 5 maanden (4 onregelmatige rondes) voor het weer zover was.

18. Bramka

Bramka Lid

31 dec 2006
    68
    0
    0
    Financial Analist
    sinds 2001 in NL
    Eerste zwangerschap - tweede ronde, tweede zwangerschap - eerste ronde. Ik zou zeggen - een jaar proberen zonder voorbereiding en als het niet lukt dan zou ik beginnen met temperatuur opmeten en vrijen plannen

19. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    we hebben geklust om de dag en als we hadden geklust, bleef ik in bed liggen ( was daarvoor al naar plee geweest). in de 3e maand was het raak. oja, ben in augustus gestopt en zijn meteen voor het "echie" gegaan.

Bijna niet geklust in de vruchtbare dagen en ja hoor, toen was het raak.

lol ik had ook het idee dat we te weinig geklust hadden.. en dacht nou ja volgende ronde dan maar hoor.

20. senna1979

senna1979 Fanatiek lid

3 feb 2006
    1.496
    0
    0
    verpleegkundige op een woongroep voor mensen met e
    Zuid Holland
    Bij ons heeft het ongeveer een jaar geduurd, ik liep al snel bij de gyn (geen menstruatie), ik ben met Clomid (eisprongopwekker) zwanger geraakt.

Groetjes Senna

Deel Deze Pagina