Bedankt voor al jullie reacties hartstikke leuk. we gaan er gewoon voor en dan zien we wel.hoop natuurlijk dat het niet lang duurt maar dat heb je toch niet helemaal in de hand. groetjes stanne
pfff ja nou dat hadden wij bij de 1e twee kids ook zeg, direct de 1e ronde dat we gestopt waren met de pil (achteraf, bleef ongesteld gewoon) zwanger geraakt, en de 2e door de pil heen toen ik ziek ben geweest... maar ja toen had ik ook jouw leeftijd nog..nu ben ik inmiddels 34 en zo vruchtbaar als we toen waren zo onvruchtbaar lijken we nu te zijn zeg... inmiddels een dik jaar bezig en de stappen naar de gyn genomen... succes meiden
haiii, Mijn hubbie en ik zijn bijna 6 Jaar "bezig"geweest om te proberen zwanger te raken.We zijn 3 jaar geleden doorgestuurd naar het zh,maar omdat we in dit zh van het kastje naar de muur zijn gestuurd zijn we overgegaan naar het andere zh hier in nijmegen en daar werden we gelijk geholpen.In de laaste 2 jaar hebben we veel onderzoeken gehad,ik heb 1 kijkoperatie gehad en er zijn veel testen gedaan 8x iui gehad en dan eindelijk sinds Maart 2006 overgegaan op ivf en dat was gelijk raak! We hebben er lang heeeeel lang op moeten wachten en de behandelingen waren echt super zwaar,maar het is het nu al! allemaal waard geweest..Laat staan hoe ik me voel als ik over een paar weekjes mijn binkie in mijn armen heb liggen.
Niets op commando gedaan, maar ik was wel in de eerste ronde zwanger. Ik was me er samen met manlief wel van bewust en we wilden ook een kindje, dus rond de eisprong wel regelmatig geklust. Maar omdat we wisten dat het de eerste serieuse poging was, waren we daar zo enthousiast over, dat de zin vanzelf kwam. Maar goed ook, want nu staat het even op een lager pitje. Ik wens iedereen veel succes!