Hi meiden, Toen ik net de teennagels van mn dochter aan het knippen was vloog er ineens een stukje recht in mijn oog, althans, het ketste tegen mn oog en viel toen op de grond. Dit was ongeveer 1,5 uur geleden en sindsdien doet mn oog een beetje pijn. De pijn is niet heel erg en prima uit te houden, maar ik voel het wel. Denken jullie dat ik hier de HA voor moet bellen? Ik bedoel kan het erger worden als ik niets doe? Ik houd er niet zo van om de HA voor elk wissewasje te bellen en een stukje teennagel van dochter in je oog is natuurlijk té lullig voor woorden . Dus als het gewoon vanzelf over gaat wacht ik het liever af, maar ik heb natuurlijk geen zin in een ontstoken oog ofzo . Iemand ervaring of veel kennis van ogen?
als het er meteen weer uit is gevlogen dan zou ik niet bellen. Waarschijnlijk is het als je vannacht geslapen hebt wel weer over. Als het gaat pruttten oid wel bellen natuurlijk.
Nee, ik zou er niet voor bellen. Je oog heeft een tik gehad, maar het is er niet in blijven zitten. Niet wrijven. Morgen is het vast over. Ik zou niet weten wat de huisarts er aan zou moeten doen, het moet uit zichzelf weer helen.
Je hoeft niet te bellen denk ik. Word je oog nou erg rood of gaat het erg branden ja dan kun je altijd even overleggen. Ik vind dit geen spoed geval En ook als je oog begint te pruttelen zou ik even bellen
Zou wel even bellen misschien heb je wel een AB nodig. Nagels kunnen toch bacterien aan zitten en misschien heb je wel een scheurtje ofzo iets.