eerste ronde denk ik vroege mk gehad, had opeens een veel langere cyclys dan de 3 maanden ervoor (waren al eerder gestopt met de pil om te ontpillen, maar gebruikten toen nog wel condooms), tweede ronde raak! Erg snel dus, denk ik zelf, maar er zijn er ook wel veel die al in de eerste ronde zw zijn geworden zeg! Super!
1e keer was sneller dan we verwacht hadden. maar er kwam een miskraam. daarna 4 ,5 jaar geduurd. Ziekenhuis gelopen en alles, half jaar gestopt en nu spontaan zwanger! wij roken allebei niet! gr Willeke
Bij ons heeft het 8 maanden geduurd, het was in de 10e ronde raak. Moet wel zeggen dat we er erg mee bezig waren. Beide niet echte rokers, meer gezelligheidsrokers. Liefs Linda.
Ik heb gestemd op "na de 2de maal" : de eerste keer was in ronde 2, de tweede keer in ronde 3 maar de eerste maand na MK reken ik niet echt mee. Mijn man heeft nooit gerookt. Ik wel, als een ketter, maar ben begin april dit jaar gestopt.
Bij ons was het de 4de ronde raak We zijn allebei geen rokers. We waren best bang dat hij niet vruchtbaar genoeg zou zijn i.v.m zwaar medicijn gebruik ruim 7 maanden geleden wat hij nodig had voor de ziekte van grohn. Gelukkig bleek niets minder waar. Liefs Mariska
bij de eerst, duurde het ruim een jaar... duurde zolang voordat de pil was uitgewerkt en ik mijn cyclus weer terug had. Toen ik eenmaal weer een normale cyclys had, was het de 2 keer raak. Nu was het de 1ste keer raak.
Eerst door de pil heen, posi test en toen vroege mk (of gewoon verkeerde innesteling) en toen gelijk gestopt omdat we het toch al wilde (wilde eigenlijk verhuizing achter de rug hebben maar wilde niet nog een keer heel blij worden en daarna heel verdrietig) en toen gelijk weer zwanger... 1e ronde dus! Allebei rokers!
Bij ons was het de 11de keer raak. Eerst 10 keer heel bewust geprobeerd. Bij de 11de ronde door omstandigheden zijn we er eigenlijk niet echt mee bezig geweest en ja hoor toen was het dus wel raak!
bij ons eerste 4 mnd en bij de 2e zwschap die eindige in een miskraam met 15 wkn dik half jaar en vanaf de miskraam tot 14 wkn terug ben ik met iui zwanger geraakt...wij waren beide rokers zijn nu gekapt zodra we wisten toen ik zwanger was
Bij ons was het de tweede ronde raak. In april ben ik gestopt met de pil en in juni zijn we getrouwd en hebben we het voor het eerst geprobeerd. De maand erna dus 2e ronde was het raak! We zijn allebei geen rokers.
Bij ons heeft het precies een jaar geduurd. Ik rookte wel en mijn vriend niet. Ben meteen na de pos test gestopt!