Zwanger buik als je vroeger een plank was ....

Discussion in 'Zwangerschap' started by tienagemum, Dec 23, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tienagemum

tienagemum Actief lid

Nov 18, 2007
    241
    0
    0
    student
    Heey, er is ook een toppic over je zwangere buik als je flink/dik bent, daarom start ik deze toppic , zie je je buik veel sneller als je voor je zwangerschap redlijk slank bent?

Ben benieuwd :D

XX.

2. mano82

mano82 Fanatiek lid

May 15, 2007
    1,554
    0
    0
    grafisch ontwerpster
    Ik heb (had) een erg platte buik en bij mij is het pas sinds enkele weekjes duidelijk voor anderen dat ik zwanger ben. Maar ik voel hem daarentegen wel erg goed schoppen en bewegen :D

3. Niet meer actief

Bij mij zag je het ook niet snel hoor, ben best dun van mezelf, maar bij mij zag je het met ongeveer 20 weken pas, en nu groeit ie gigantisch :D

Liefs xena

4. Hanane

Hanane Lid

Mar 18, 2007
    25
    0
    0
    Bij mij ziet de omgeving het nu pas een beetje. Ik heb wel veel last van bandenpijn. Ik voelde me babytje wel heel vroeg schoppen.

5. Niet meer actief

Hoi Hanane,

ik voelde de kleine al met 18 weken, en met ongeveer 21 weken kon je hem zien schoppen, heel grappig :D

6. GhitaThakoerdin

GhitaThakoerdin Niet meer actief

bij mij begint het nu ook goed te groeien...
    mooie strakke buik.. en ik voel ons kindje vanaf week 16 al.. heerlijke zachte schopjes..

7. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

Jul 8, 2006
    8,361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Bij mij zag je pas echt dat ik zwanger was met een klein buikje bij 22 weken, toen begon het pas goed!

8. zonnestraal

zonnestraal Niet meer actief

volgens mijn vk destijds ligt het ook aan je buikspieren. Als die sterk zijn, zie je je buik ook pas later.

bij mij zag je het ook pas echt rond de 20 weken.

9. onsukkie

onsukkie VIP lid

Jun 29, 2007
    6,874
    1
    0
    Monnickendam
    Ik ben ook slank en voelde de kleine al vanaf 16 weken en daarbij kon je met 15 weken echt al een buikje zien. Nu groeit ie gestaag door. Leuk hoor!

Moet trouwens wel zeggen dat ik af en toe voor de spiegel sta en dan zoooooooooooo m'n platte buikje mis. Kan er nog niet zo aan wennen... maar je weet waarvoor je het doet niet waar.

10. misspiggle

misspiggle Bekend lid

Sep 29, 2007
    891
    0
    0
    leerkracht
    Bij mij zie je nog niet zo heel erg veel, want zit ook nog maar net in de zwangerschap, maar ik heb al wel meer een buik dan voor dat ik zwanger was.
    Had altijd een hele platte buik, geen eens een klein 'vet' rolletje en die zit er nu wel...
    Op zich wel grappig... Mijn moeder zei al, straks wordt het een tweeling :) :)
    Maar ook wel vervelend, want alleen mijn ouders en een vriending zijn op de hoogte en dat willen we nog even zo houden, maar ik moet het dus al wel een beetje gaan verbergen...

11. karin mv boas

Dec 6, 2007
    43
    0
    0
    ik ben ook slank van mezelf en heb erg sterke buikspieren.ik begon met 20 weken pas echt een buikje te krijgen en die is de hele zwangerschap nooit heel groot geweest.ik ben nu 9 weken zwanger van de 2e en word nu wel sneller dik en denk ik ook wel dikker.

12. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,238
    7,282
    113
    Female
    Brabant
    Grappig, ik heb het nu juist andersom! ;). Had niet een superstrakke buik voor mijn zwangerschap, maar als ik nu foto's terugzie heb ik echt zoiets van, jeetje wat dun! Kan me ook niet voorstellen dat ik ooit weer zonder dikke buik rondloop (terwijl het er binnenkort toch aan zit te komen ;))

13. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,238
    7,282
    113
    Female
    Brabant
    Je kan het natuurlijk op de feestdagen gooien, dat je je een beetje teveel hebt laten gaan ;).

14. sweetdushi

sweetdushi Bekend lid

Jun 24, 2007
    685
    0
    0
    Bij mij niet. Mensen denken nu nog steeds dat ik rond de 5 maanden ofzo ben. Maar moet nog maar 10 weken. Tot de 5e maand zagen mensen het niet eens.

15. Natas1

Natas1 VIP lid

Aug 4, 2007
    7,903
    0
    0
    Almere
    Ik was niet helemaal strak meer maar ook zeker niet dik, en ik heb nu bij 8 weken al een buikje (zie album).
    Zal misschien ook wel met leeftijd te maken hebben, mijn buikspieren zijn niet meer wat ze ooit geweest zijn :)

16. sjudith

sjudith VIP lid

Dec 19, 2007
    13,031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Ik ben nu rond de 7 weken...maar volgens mij klopt dat niet. Ik heb al een aardig buikje

17. sporty78

sporty78 Actief lid

Jan 15, 2007
    195
    0
    0
    ik had ook erg strakke buikspieren, er is met 30 weken zelfs een extra echo gemaakt om te kijken of het kindje wel goed groeide, maar alles is goed. Ik heb nu wel een mooie bescheiden buik al zeg ik het zelf, ben blij dat ik niet zo enorm ben, ik kan alles nog doen en voel me ook nog geen olifant ofzo! Alleen niemand gelooft dat ik al hoogzwanger ben!

Share This Page