Gevoel aan de onderkant

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Druif, 18 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Druif

Druif Bekend lid

8 jul 2006
    730
    0
    0
    Dag dames,

zit ik het me nu in te beelden of voel ik een pijnlijke druk op anus en plasbuis bij langer staan of lopen? Is dat een normaal fenomeen na de bevalling?

2. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ik had het ook. Nu is het weggetrokken. Ik voel het alleen nog, als ik te druk ben geweest.

3. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Is inderdaad normaal, is je bekkenbodem. Je kan je bekkenbodem versterken door oefeningen te doen, erg aan te raden!
    Je zal er telkens als je wat meer gaat lopen last van krijgen, tenminste ik wel. Nu al een paar weken niet meer (alleen na klaarkomen voel ik mijn bekkenbodem nog een halve dag :oops:).

4. unner

unner Bekend lid

17 dec 2006
    663
    0
    0
    juffrouw
    Zuid-Limburg
    Ja voelt niet echt prettig he... Hier ook erg veel last van gehad aangezien het dankzij paardrijden erg gespierd was daar beneden. Nu voel ik het alleen nog als ik moet niesen.

5. Premama

Premama Actief lid

19 jul 2007
    466
    0
    0
    Zuid-Holland
    Herkenbaar!
    Staan (bv in de rij bij de kassa) lukte de eerste weken echt niet zo goed en lopen maar een paar honderd meter. Ik heb trouw mijn bekkenbodemspieroefeningen gedaan en ik denk vanaf ongeveer 5/6 weken na de bevalling kan ik echt weer hele stukken lopen en ook weer goed staan. Dus er is hoop! ;)

6. Druif

Druif Bekend lid

8 jul 2006
    730
    0
    0
    Dus toch! Ik dacht al dat ik het me voorstelde. Mede dankzij de knip weet ik soms niet wat het nou precies is wat ik voel. Fijn, die herkenning.

Deel Deze Pagina