Lieve allemaal. Vandaag kwam dit vreselijke verhaal ten oren: Een lief klein meisje van 5 jaar, moet vreselijke zware behandelingen ondergaan omdat ze ernstig ziek is. Ze krijgt radioactieve vloeistof ingespoten. Na deze behandeling moet ze ALLES achterlaten vanwege de radioactiviteit. Dit betekent dat ze OF de behandeling zonder lievelingsknuffel moet doormaken, OF dat ze hem na deze behandeling kwijt is. Mijn hart brak, de jouwe ook? Help me dan om deze knuffel te vinden!!!! Het is dus heeeeel dringend! Wil je de link naar dit bericht even in je topic(s) zetten? Weet jij waar deze knuffel te vinden is? Mail dan aub naar: elf_yin@hotmail.com Het is een konijn van het merk Trudi. Alvast heel erg bedankt!!!!!
Hoi hoi, Trudi heeft heel veel soorten knuffels, niet een idee om een mail met deze foto te sturen en kijken of deze überhaupt nog leverbaar is?
Nee volgens mij geen artikelnummer... Het is geen bekende van me, ik kwam met een mevrouw in contact toen ik op zoek was naar een reserve knuffel voor mn baby. Zij kent ze wel!
Alle 78 pagina's met konijnen doorgebladerd op MP, helaas zonder succes... Hoop dat iemand hem kan vinden.
Hoe groot is de knuffel? Want deze lijkt er wel heel erg veel op, is alleen 'maar' 14 cm groot: Knuffie.com: Teddykompaniet - Konijn in wortel wit
Weet je waar deze knuffel gekocht is? Hij lijkt heel veel op een knuffel die we thuis hebben (geen foto) gekocht bij toys 2 play (marskramer) Als het hem is stuur ik hem meteen op.
Aaaaah wat lief dat iedereen meedenkt en kijkt!!! Anne: Dat zou geweldig zijn!!! Lief van je!! Mango: Hij lijkt wel maar het is m niet helaas!! Lief van je! Ik heb de fabrikant gemaild en op MP gezet en ook google afgestruind en alle knuffelsites bekeken, maar tot zover helaas...
Oh die lijkt wel heel erg, alleen de pootjes niet helemaal! Ik ga m eens doormailen. Enig idee waar die te koop is? Thanks!!!!!
Op meerdere sites te koop iig.. Hier is er eentje: Jellycat Baby Cream Bashful Bunny Deze andere had ik ook nog gevonden op deze site: Jellycat Bashful Pink Bunny, Medium - Stores and Prices
(Volgens mij is er wel een verschil tussen Jellycat en Trudi, maar ik heb het idee dat ze elkaars knuffels namaken oid... daarom lijken ze erg op elkaar!
Ja idd.. kwam ik ook net achter de oortjes van het gezochte konijn zijn anders... Moeilijk te vinden wel zeg... het wemelt nu van de konijntjes hier en alles lijkt op elkaar