Hier al vanaf week 34 voorweeen Harde buiken heb ik al vanaf week 23 gedurende de hele dag. Sinds gisteren komen ze in combinatie met de voorweeen. Awesome!
Misschien is het wel nuttig om hier te vermelden dat het bij een tweede of derde of volgend kindje veel vaker voorkomt dan bij een eerste kindje. Ik lijk vrij 'textbook' in dit op zich. Bij eerste kindje geen voorweeen, bevalling begon met 39+3 (bevallen een dag later) met steeds terugkerende harde buiken die langzaam overgingen in voorweeen en daarna in echte weeen. Bij de tweede al vanaf week 37 'gerommel', iets ongemakkelijke en zeer frequente harde buiken, zakte weer af, kwam weer terug, ben pas bevallen met 39+4, net als bij de eerste. Nu sinds gisteren 'pas' gerommel, ben 38,5 wk. Ik vind het ook vreselijk vervelend, zo'n onrustige baarmoeder, drukke baby, de druk die ik voel en dat je dan dus steeds denkt 'zou het nu al beginnen' (ben er nog niet helemaal aan toe merk ik, voor mijn gevoel pas net met verlof ). Verschil tussen voorweeen en echte weeen vind ik op zich wel duidelijk, maar je moet het toch steeds op het moment bekijken. Weeen nemen toe in kracht, voorweeen blijven 'gerommel'. Tenzij ze overgaan in echte weeen. Dus daar heb je niks aan, er staat nu eenmaal geen datum op je buik.
Bij mijn middelste heb ik vanaf de 32e week voorweeën gehad, elke nacht een paar uur lang. Zonder enig effect trouwens, kind werd met 41+2 geboren en 1 dag daarvoor had ik nog geen mm ontsluiting. Bij de andere twee heb ik geen voorweeën gehad. Die middelste is altijd zo'n dwarsspijkertje gebleven, haha.
Bij allebei precies 3weken lang voorweeen. Ben benieuwd of dat deze keer ook weer zo gaat. wel 2 vlotte bevallingen gehad. 1e 5uur en 2e 1.45. succes met de voorweeen en de bevalling.
Ik heb eigenlijk bijna nooit voorweeën gehad, enkele dagen voor mijn bevalling wel wat zeurende pijn, maar niks ergs... Toch had ik al 3cm opening toen ik net aan mijn arbeid begon
Geen. Werd ingeleid. Na 15 minuten na het starten van het infuus voelde ik een kramp, dacht toen,' oh is dit misschien een wee?' Tien minuten later wist ik wat weeën waren!
In zs 1 geen enkele voorwee gehad, begon met bevallen. In zs 2 voorweeen vanaf week 25, te vroeg bevallen met week 34, bleek heel lang met gebroken vliezen rond te hebben gelopen. In zs 3, 4 en 5 vanaf 34/35 weken voorweeen, toen met 39, 38 en 38 weken bevallen
Bij de eerste heb ik ze weken gehad, maar bij de tweede juist minder. Enkel keertje wel wat harde buiken, maar bij de eerste had ik echt uren achter elkaar pijnlijke harde buiken, ook wel regelmatig zelfs.. Paar keer voor loos alarm gebeld of langs geweest, maar toen het eenmaal echt begonnen was...
Ik lees het al voorlopig ben ik nog wel zoet haha Gelukkig niet elke dag of elke nacht voorweeen. Sinds 2 dagen wel erge rugpijn, steken brr maar dat komt en gaat snachts en overdag houd t gewoon continu aan. We zullen zien wanneer ons kleine mannetje zich meld .. Ik hoop snel want begin lichamelijk wel krakkemikkig te worden