ik zie ze op allemaal hoor. hmm ja lastig bij de predictor zou ik denken hij loopt af. En die kruidvat juist niet idd, alleen is een avondurine vaak minder geconcentreerd dus kan dat het verschil geven
Ja klopt ik wacht nu tot vrijdag als er dan wat gaande is zal ik dan duidelijkere testen moeten hebben. En anders weet ik dat het nog oud hcg is
Toevallig net nieuwe zwangerschap testen binnen en daar staat dat je tot 9 weken positief kan testen omdat het HCG hormoon nog niet uit je lijf is.
ik ook, zal even taggen want anders krijgt ze hier geen melding van @S1991 we zijn zeeer benieuwd hoe het is afgelopen
Hey meiden ik denk dat het nog van mijn oude zwangerschap was of dat de predictor test en de Kruidvat plus testen bij mij gewoon allemaal vals positief zijn. Ik test alleen met predictor en met Kruidvat plus test licht positief met de action test en de Kruidvat 2v5 zijn negatief toevallig vandaag nog getest en 1 positieve predictor en een negatieve action test heel vaag allemaal denk dus echt dat het aan die testen ligt ik heb wel aankomende maandag een echo dan weet ik het zeker maar heel vaag allemaal
Oke dus de testen lopen niet op begrijp ik? Dan zal het vast nog rest hcg zijn. Wel goed dat er voor de zekerheid even gekeken wordt. Laat je het weten hoe het afloopt maandag?
Nee het loopt niet op blijft gewoon hetzelfde de test van vandaag en de Action test die dus wel al 2 weken gewoon negatief zijn ben bang dat het voor mij aan de testen ligt. Ik laat het hier weten maandag !
ik weet wel wat het verschil is. Die actiontest is veel minder gevoelig dan de predictor. Die predictor doet al vanaf 10ml/u en action vanaf 25ml/u.