Hallo, Een vraagje: Ik heb deze week verschillende positieve testen in mijn handen gehad. Zo ook vanochtend nog. Halverwege de ochtend ontdekte ik ineens bloedverlies. Ik heb tot nu toe nog geen buikpijn o.i.d. gehad. Wat kan dit zijn? Ylse
Ik wilde even melden dat het vandaag bijna niets meer voorsteld. Ik heb aan een inlegkruisje genoeg het blijft ook schoon. Alleen met afvegen nog iets en dat is niet veel. Heb verder ook nergens geen last van! Wat kan dit zijn?
Hoi Ylse13, het kan een gesprongen vaatje zijn of nog van de innesteling. Soms komt het zomaar, of na gemeenschap, of na bukken en tillen. Heel veel vrouwen hebben dit in het begin, dus er niet meteen zorgen om maken hoor. Groetjes Brigitte
In iedergeval bedankt voor je antwoord. De schrik zat er behoorlijk in. Is het misschien verstandig morgen een huisarts te bezoeken? Ik wil gewoon echt zekerheid. Een huisarts kan toch een bloedtest afnemen om je hcg hormoon waar te nemen? En wanneer krijg je hier de uitslag van? Of is het beter om een afspraak te maken met een verloskundige. Ik heb nl. nog geen afspraak ofzo gemaakt. Het is nl allemaal nieuw voor mij...
Je kunt sowieso een afspraak maken met een vk dat is geen probleem, dan staat de afspraak maar vast. Als je idd je HcGwaarde wilt weten kun je dit aan de HA vragen. Echter niet elke HA zal dit doen, dus vraag het eens na. Groetjes Brigitte