Hoelang hcg na miskraam?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Preitjuh90, 17 feb 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Preitjuh90

    Preitjuh90 Fanatiek lid

    21 feb 2020
    1.713
    1.040
    113
    Vrouw
    Hallo,

    Ik heb ruim 3.5 week geleden een miskraam gehad en zwangerschapstest is nog steeds positief. Het loopt wel af...maar het is ruim meer dan een tuurstreep! Heel irritant...want voor mn gevoel kan ik niet verder!
    Ik wilde ovu testen gaan doen om een beetje te weten wanneer er een menstruatie aan kan komen, maar ik geloof dat dat weinig zin heeft omdat die ook op hcg reageren?

    Hopelijk heeft iemand hier ervaring ermee.
     
  2. Boompje88

    Boompje88 Actief lid

    26 nov 2023
    498
    520
    93
    Vrouw
    Ik werd ruim 4 weken na mijn miskraam (curettage) weer ongesteld. Tot dan nog positief getest, na menstruatie werden ze eindelijk weer wit.
    Afhankelijk van de hoeveelheid hcg kan je nog tot 6 weken na miskraam positief testen, is heel frustrerend inderdaad. Hoop voor je dat je snel verder kan
     
    Preitjuh90 vindt dit leuk.
  3. Preitjuh90

    Preitjuh90 Fanatiek lid

    21 feb 2020
    1.713
    1.040
    113
    Vrouw
    Dank voor je reactie!
    Joh tot aan menstruatie zelfs.. bizar zeg!! Ik vind het vreselijk die controle niet te hebben en niet te weten waar ik aan toe ben..maar ja tis niet anders!
     
  4. MMJPJ

    MMJPJ Actief lid

    1 mei 2023
    280
    147
    43
    Vrouw
    Heey preitje,
    Wij kennen elkaar nog wel van het vorige forum. Ik ben nu zwanger, maar heb de vorige keer een miskraam gehad met 8 weken (groei was toen 6,5week)
    Na de miskraam testte ik nog 2 weken positief, maar lees idd ook dat dit veel langer kan duren. Ik denk dat er geen pijl op te trekken is helaas :(
    Gaat het een beetje met je? Ik hoop dat het weer snel raak is xxx
     
    Preitjuh90 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina