hoelang hcg?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Doris, 28 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doris

Doris Fanatiek lid

26 okt 2006
    1.197
    0
    0
    Even een vraagje, ik had een positieve test zou 4 weken en 5 dagen zwanger zijn. Maar nu heb ik heel erg veel bloed verloren. Dat zit dus zeker niet goed, maar weet iemand hoelang die hcg nog in je urine blijft als het na zo'n korte tijd al mis is gegaan?

Alvast bedankt!

Groetjes Doris

2. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    ik had een licht posi test een dag voor ik ging bloeden.. die ochtend was het al weer lichter dan ervoor.. daarna bloedverlies.

ik zou van de week even nog een test er tegen aan gooien!

sterkte!

3. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    Doris,

ik denk ergens gelezen te hebben als je zwanger bent geweest, dat het hcg nog tot 4-6 weken aanwezig kan zijn in je urine, zelfs de zwangerschapssymptomen blijven nog een hele tijd aanwezig.

succes!
    flyke

4. Tineke

Tineke Actief lid

10 nov 2006
    269
    0
    0
    Flyke dat zij de gyno ook tegen mij.

Doris bel anders even HA om te vragen.
    Sterkte.

Liefs,10eke

5. tammy77

tammy77 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.168
    0
    0
    zeeland
    bij mij teste ik tot 3 weken na mijn miskraam positief....heb een miskraam gehad toen ik 5 weken zwanger was....dus het hcg kan best wel lang blijven zitten in je urine....maar ook dat is weer bij iedereen verschillend....zou gewoon volgende week nog ff testen....en de week daarop ook nog een keer als je test positief is.....als het goed is wordt je streepje steeds lichter........groetjes tamara

6. Doris

Doris Fanatiek lid

26 okt 2006
    1.197
    0
    0
    Bedankt voor jullie reacties!

Ik doe eind van de week nog wel even een testje, en als ie nog positief is neem ik contact op met mn ha.
    Of moet je dat sowieso doen?

Bleef bij jullie je temp ook nog een tijdje hetzelfde als voor het mis ging?

Groetjes Doris

7. gonzo

gonzo Actief lid

25 sep 2006
    254
    0
    0
    Hoi

ik heb na 7 weken een miskraam gehad en na 2,5 weken was het hcg-gehalte al normaal, maar zoals je al merkt kan dat per persoon verschillen.

Bij mij heeft de gyn. het hcg laten testen van mijn bloed, dat kan natuurlijk ook.

Sterkte ermee!

Angela

8. jantina72

jantina72 Actief lid

11 jul 2006
    107
    0
    0
    Mijn eerste zwangerschap is ook geëindigd in een miskraam. Op 7 weken kreeg ik een echo waaruit bleek dat er geen vruchtje meer aanwezig was. Mijn lichaam had mij geen signalen gegeven dat het niet inorde was. Gelijk die dag (donderdag) is er bij mij bloed geprikt om te kijken hoe hoog mijn HCG waarde was. Op maandag moest ik opnieuw bloed prikken. Op zaterdag heb ik toen inderdaad een miskraam gehad. Achteraf bleek dat mijn HCG-waarde op donderdag rond de 200 lag en op de maandag erna (dus 2 daagjes na de miskraam) op 9 (4 a 5 was gewoon volgens de gynaecoloog). Bij mij was het dus heel erg snel verdwenen.

9. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    Hoe zit dat als je een missed abortion hebt gehad en je gecuretteerd bent? Hetzelfde?

Sorry, stel mn vraag even onder dit kopje, hoop dat dat ok is?

Marieke

10. marla

marla Fanatiek lid

24 okt 2006
    2.239
    2
    0
    Hoi Marieke,

Dat kan volgens mij bij een curettage ook heel verschillend zijn. Ik ben 2 keer kort achter elkaar gecuretteerd (binnen 2 weken) en heb ongeveer 2 weken na de 2e curettage een zwangerschapstest gedaan om te weten of het hcg uit mijn lichaam was verdwenen. Nou, negatiever kon mijn test niet zijn.
    Ik vind het wel fijn om zeker te weten dat het hcg uit mijn urine is verdwenen. Als ik de volgende keer een positieve test heb, dan ben ik ook echt zwanger. Als je er geen bezwaar tegen hebt om er een testje tegen aan te gooien, dan kan ik je dat zeker aanraden.

Groetjes,
    Marla

Deel Deze Pagina