met vest naar buiten ter voorkoming ontsteking?

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Dana, 24 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dana

Dana Niet meer actief

Hoi,

Mijn kraamverzorgster raadde me aan om (ook met dit weer) een vest aan te doen buiten om borstontsteking te voorkomen, dit zou dan 4 weken moeten. Nu is het buiten niet te doen met een vest aan, hoe doen jullie/deden jullie dat de 1e 4 weken met bv en buiten zitten? Zou het echt zo'n vaart lopen?

2. Biejie

Biejie Bekend lid

12 aug 2008
    723
    0
    0
    Nog nooit van gehoord.... Ik zou je vest lekker onruilen voor he bikini ;)

3. Dana

Dana Niet meer actief

Ja ik vond het ook al wat overdreven maar durfde het toch niet aan omdat de kraamverzorgster het zei.

Bedankt voor je reactie :D

4. Ago

Ago Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.470
    1
    38
    NL
    Lijkt me met dit weer niet echt nodig... Onze kraamverzorgster adviseerde dat toen ook, maar met name op momenten dat het fris is (dus bijv. 's avonds als je nog een terrasje gaat pikken of zo).

En volgens mij krijg je ook niet zo snel borstontsteking van een beetje kou, maar juist als je verkeerd aanlegt of je borsten niet goed leeggedronken worden.

5. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Nou, met dit weer lijkt me een vest wel wat teveel van het goede..

Hoogstens dat je in de avond net even eerder iets aantrekt. Maar zo overdag valt het wel mee..

6. Dana

Dana Niet meer actief

Hartstikke bedankt! Ik ga genieten :)

7. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    een vest?? nou volgens mij is een shirt en uit de wind blijven ook goed hoor....je krijgt niet zomaar een ontsteking van wat kou...tis meer als ze niet goed leeg gedronken worden...(en met de stuwing kan dat nog al eens voor komen, dan is kou ook heel pijnlijk trouwens met stuwing...)

Met dit weer...gewoon lekker je ding doen! Vest in de kast laten hangen hihi.

Trowuens dana...gefeliciteerd met jullie 2de dochter!!!!!!!!! alles goed gegaan verdeR? Hoe is het met je oudste meisje en de veranderingen??

8. Dana

Dana Niet meer actief

Antares, bedankt :) met mijn oudste gaat het goed, geeft de hele dag kusjes aan haar zusje (tot ik er soms weleens moe van wordt :D ). Alles is goed gegaan, ben ingeleid en na een weeenstorm van 1.5 uur en 3 keer persen bevallen. Herstel gaat super!

9. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    Beetje overdreven... Ik mocht van haar niet zonder sjaal of jas in de deuropening gaan staan, maarja, toen was het -10:p

10. Dana

Dana Niet meer actief

Hahaha, eigenlijk lach ik me slap nu, dat ik zo onzeker was door een opmerking van de kraamverzorgster ***hormonen*** :D.

11. zwangervan4e

zwangervan4e Fanatiek lid

23 jul 2009
    1.037
    0
    0
    uuuhhhh... mijn kinderen
    Haha, een vest met bijna 30 graden, mee meid lekker een t shirtje aan! Geniet er van hoor.

Deel Deze Pagina