Sorry dames, maar ik moet het ff kwijt. Ik zit er helemaal doorheen! Sinds een paar weken, denk onderhand al wel een maand word mijn zoontje super boos bij de borst, op sochtends na. een tijdje is het redelijk goed gegaan, en werd hij alleen bij de laatste voeding boos, nu sinds 2 weken doet hij bij iedere voeding moeilijk op de ochtend voeding na, omdat mijn borsten dan goed vol zitten. Ik ben nu zelfs al een week fulltime ieder 1 1/5 a 2 uur aan het kolven en Sem via de fles te voeden en dan kolf ik maar zon 50 cc per keer. vaak minder. Ik heb een medela symphony gehuurd sinds gister, hopen dat dat helpt/beter gaat, heb ook de neusspray voor mijn tsr..... maar het lijkt allemaal niet te baten. mijn zoontje is een luie drinker, hij heeft nooit moeite hoeven doen voor melk, hij heeft 3 weken in het ziekenhuis gelegen dus kreeg voeding via de sonde, fles en bij mij uit de borst, maar ik had flinke overproductie. Ik wil als het morgen niet meer is, domperidon bij de dokter halen, en als dat ook niet helpt ben ik bang dat ik moet stoppen Dat zou ik zo jammer vinden, ik vind het zo heerlijk om te doen, en vind het zo fijn dat hij het beste van mij krijgt. Moet ik nog vaker in een uur kolven? Sorry maar moest het ff kwijt
Och meid, ik leef met je mee... Ik snap je grote dilemma, aan de ene kant wil je het liefst dat hij bij je drinkt, maar aan de andere kant is het zo ook geen doen! Of je nu stopt of doorgaat, beide keuzen zijn heel begrijpelijk! Alle stress is ook niet echt bevorderlijk voor je productie natuurlijk en ook niet met kolven. Ik zou willen dat ik je de gouden tip kon geven (ja, die van de medela kolf, maar zo goud is die voor jou dus ook niet), maar meer dan een virtuele knuffel kan ik je niet geven
Domperidon hielp mij echt door de 4 maanden dip heen, daarna heb ik mijn dochtertje tot 15 maanden gevoed...dus geef de moed niet op! Ik merkte binnen een dag verbetering. Als de huisarts het niet wil voorschrijven kun je het ook krijgen bij de apotheek nadat je een vragenlijst hebt ingevuld.
@Mopje, me toeschietreflex komt wel sneller met de medela, maar het word nog niet meer. Thnx voor je knuffel @eylem, ik denk dat ik morgen de dokter ga bellen om het te vragen. hoop dat het werkt! thnx dames
Geloof me óók zonder domperidon is jet te doen hoor, en niet iedere arts is een voorstander van dit middenl officieel mag je het niet gebruiken tijdens bv, maar goed als dit de enige mogelijkheid is dan moet ke jet misschien proberen. Je kunt óók gewoon domperidon krijgen zonder recept dan moet ke bij sommige apotheker wel een vragenlijst invullen zet op dat formulier dat je geen bv heeft anders krijg je t niet mee, ik ben gren voorstander van díe rommel maar snap jet gebruik óók wel, ik ben er zonder dit door gekomen dat was heel zwaar met nog een kleuter en peuter thuis maar t kam echt!