Mijn vakantie begint officieel morgen, maar heb het verlengde weekend er ook aan gekoppeld. Ik heb 2w verlof. Mijn man heeft geen verlof genomen deze zomer omdat we toch niet op vakantie gaan. Hij zal ergens tegen het einde van het jaar verlof nemen
Man gewoon 3 weken ik heb op 1 dag na in de week altijd vakantie 😁 Heb "2 weken" vrij genomen van het werk.
Man heeft sinds vrijdag 4 weken vakantie, + 1 week extra ivm de geboorte van ons meisje. Dus totaal 5 weken dit jaar. Ik werk niet.
Ik werk in het basisonderwijs en heb dus ongeveer 5 weken vakantie in de zomer. Behoorlijk lang dus. Mijn man werkt in het middelbaar onderwijs, maar hij doet naast zijn normale taken ook het boekenfonds. Hij houd daardoor nog zo'n 3,4 - 4 weken over. We gaan twee weken echt 'op' vakantie.
Ik heb 6 weken vakantie en mijn man 3,5 week. Hier Is de vakantie net begonnen dus mijn man werkt nog 2 weken en Is dan vrij. 4 dagen voor de vakantie afgelopen Is gaat man weer werken en ik zorg dat de kindjes weer in het ritme komen en en dan zijn we weer vakantieloos de eerst week van september
Wij hebben samen 3 weken. De vakantie van de kinderen begint officieel pas morgen dus hier moet alles nog beginnen. Mijn man moet nog 1 week werken tot hij vakantie heeft. Ook per 1-6 een nieuwe baan, maar simpel gesteld dat onze vakantie al geboekt is en in de herfstvakantie ook, ze doen het er maar mee.
Ik werk in het onderwijs dus lang vakantie (officieel 6weken, in praktijk ongeveer 4.5 week). Mijn man dit jaar maar 2 weken. Hij is al eerder naar Amerika geweest (alleen) op familiebezoek.
Hier ook onderwijs en heb zo'n 5,5 week vakantie. Eindelijk vakantie . Vl heeft over 2 wkn pas vakantie en heeft dan 3 wkn. Waarvan de meeste tijd in de badkamerverbouwing gaat zitten.
Ik heb altijd vakantie mijn man 3 weken in 2 opgenomen. Heeft er 1 week opzitten toen onze jongens nog school hadden en over 3 weken neemt hij de andere 2 op. Verder zal hij hier en daar nog een middag of ochtendje opnemen mocht dat lukken op het werk.
Wij hebben beide 3 weken vrij waarvan 2 weken tegelijk zodat onze kinderen maar 2 weken in totaal naar het kdv en de bso moeten.
De vakantie van de kinderen begint morgen. Wij moeten nu nog een weekje werken en dan hebben we samen 3 weken vakantie.
Wij hebben beide 3 weken en nemen die tegelijk op. Gaan ook de volle 3 weken weg: eerste dag vd vakantie rijden we weg, en op de zaterdag voordat we weer beginnen, komen we terug. Maar we hebben in juni al vakantie gehad, volgende vakantie is de voorjaarsvakantie.
Ik heb 6 weken vakantie maar moet de laatste vrijdag voor het schooljaar start wel wat dingen voor gaan bereiden. Ik heb morgen mijn eerste vakantiedag. Mijn man heeft 3 weken, misschien 4 als zijn project op tijd klaar is. Hij heeft vanaf 15 augustus vakantie maar dus misschien een week eerder. We gaan 10 dagen weg.
Man heeft 2 weken vrij en ik 2,5 week. Op het werk mogen wij ook niet langer dan 3 weken vrij. Ik moet deze week nog 2 dagen werken en dan ben ik vrij. Man is echt pas vanaf vrijdag vrij en dan gaan we die maandag op vakantie. We zijn in mei ook een week vrij geweest en op vakantie geweest. En ik ga nog oktober vrij nemen (ligt eraan of ik dan nog werk heb, anders wordt het langere 'vakantie').