Ik ben zelfstandig ondernemer dus werk altijd Man heeft nu 4 weken vrij, we gaan 3,5 week weg en rondtrekken langs 8 of 9 campings. Ik ben wel bijna dagelijks even werkmail aan het doen denk ik (hoogseizoen). In juni zijn we een week naar Frankrijk geweest, en verder veel weekendjes weg.
Ja hier is 10 dagen ook voor mij echt wel de max. We hebben weleens 2 weken in een hotel gezeten maar wat wat ik dat zat aan het einde. Ik snakte er echt naar om naar huis te gaan.
6 weken en 3 weken, we gaan ook 3 weken weg. Vorig jaar voor het eerst gedaan, echt heerlijk, kom dan echt helemaal tot rust!
We hadden 3 weken samen, wegens gedoe met waarnemen (werk bij een huisarts) heb ik mn vakantie en week moeten verschuiven, en hebben we 2 weken samen. Ieder 3 weken dus.
Mijn man heeft heel veel vakantie (hij werkt veel uren, en overuren). Hij heeft over een heel jaar 9 weken vakantie. Ik heb maar de standaard 4 weken vakantie. Ik spreid mijn vakantie altijd over het hele jaar. Dit jaar hebben we samen met Pasen 1 week gehad, in juni 1 week samen, in augustus 1 week samen, en in november 1 week samen. Die weken gaan we steeds op vakantie (dichtbij vakantie).
Wij hebben beiden 6 weken. (onderwijs) Heerlijk, het is echt genieten om zo veel tijd achter elkaar als gezin door te brengen. Vind het echt luxe!
Ik heb 4 weken, mijn man 3,5 week. We gaan 3 weken weg (2 Gardameer/Italie, 1 Karinthie/Oostenrijk). Ik heb wat langer vakantie omdat ik meer vakantiedagen heb dan mijn man en ik het prettig vind om van te voren rustig alles in orde te maken en inpakken en na terugkomst de was weg te werken. Nog 2 weken werken en dan is het eindelijk zover (en nog 2,5 week voor we vertrekken). Het grote aftellen is begonnen
Mijn man is 3 weken vrij (de laatste drie van de zomervakantie zuid, dus hij moet nog 2,5 week werken nu) en ik ben 6 weken vrij.
Wij hebben (en gaan) deze zomer 4 weken samen. Maar we kunnen best veel regelen. Ook wel eens 8 of 12 weken gehad (en datzelfde aantal op reis geweest), wel ruim van tevoren aangevraagd. Het ligt er ook aan hoe ruim je in je dagen en financiën zit. We hebben fijne banen met veel vrijheid.
Dat is wel lekker rustig weggaan inderdaad. Niet zo gehaast en je loopt elkaar niet in de weg. Ik zorg meestal ook voor een paar dagen vooraf extra vrij. Heerlijk om in alle rust te pakken en de laatste boodschappen te halen. De was en strijk doen wij altijd samen. 😆
Dat deden wij ook toen we nog geen kinderen hadden, althans het strijken (de was an sich vind ik ook niet het ergste). Stonden we tegenover elkaar met onze strijkplanken te strijken (hadden er ieder al een toen we gingen samenwonen en hebben ze beide gehouden) Maar toen kwamen er kinderen en ging ik minder werken en sindsdien doe ik het alleen. Tegenwoordig heb ik zo'n stoomgenerator en gaat het ook nog eens sneller. Maar dat is volledig of topic...
3 weken normaal. En we gaan dan ook 3 weken weg, naar 2 verschillende campings. Dit jaar ben ik ivm een operatie al 5 weken thuis en nu nog 3 weken dus 8 in totaal (en dat bevalt best met dat mooie weer hihi)
Wij zijn in het voorseizoen op vakantie geweest en toen beide 2 weken gehad, we hebben nu nog beide een week vakantiw in oktober in het vooruitzicht staan.