Ik heb al heel wat slofjes versleten voor mijn kinderen, waarvan de meeste niet bleven zitten. Totdat ik de slofjes van Melton ontdekte; Melton slofjes rib roze - Hippe babyslofjes van het merk Melton Door het aantrekkoordje blijven ze supergoed zitten. Alleen zou ik ook wel een keer wat nettere slofjes willen, maar wel met een vergelijkbaar systeem. Dus niet met elastiek bij de enkel, veters of een klittebandsluiting, maar echt met een koordje dat je kunt aantrekken en vastzetten. Iemand tips?? Alvast bedankt!
Ik heb zootjes! Krijgt hij onmogelijk uit,en ze zijn van leer dus hij rent de kamer door zonder uit te glijden. Ook nog eens heel goed voor de ontwikkeling van de voet. Wou dat ik ze bij m,n eerste al ontdekt had
Bedankt voor jullie reacties! Maar ik zoek echt slofjes zonder elastiek rond de enkel en met een aantrekkoordje
ik snap je, zou zo niet weten of ze er zijn... maar.... wij hebben al 3 paar aapies gehad en ze gaan echt niet uit hoor... (tenzij je 2 maten te groot besteld natuurlijk...)
Hier ook een tevreden Aapie slofjes gebruiker. Is wel met elastiek maar blijft prima zitten en veel leuke slofjes. Xxx
Wel eens Oxxy geprobeerd? Ik had hetzelfde probleem, wat een gezeur! Alles met elastiek ging uit, ook alles waar iedereen van zij dat ze bleven zitten. Ze schopten met hun voetjes tegen elkaar en alles kregen ze er af. Oxxy heeft een vrij stevige, strakke bovenrand en een lang stukje vrij sterk klittenband. Omdat het wat verstopt zit op de achterkant van de voet, hadden ze het zelf niet zo erg door dat daar het slofje uit kon, en met schoppen krijgen ze het écht niet open! Staan er ook genoeg op MP, wel ff kijken of je de goede hebt (niet de elastieke variant). http://www.baby-kidsfashion.com/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/o/x/oxxy_silver_1.jpg