nou hij heeft ieg langer gestaan dan nodig was.. ze kropen hier al heel vroeg, lopen ook rond 1jr en zodra ze kunnen kruipen vinden ze het op de grond veel leuker, de wereld ontdekken. ruim voor een jaar was de box al weg. hij was wel een superhandige opbergpek
Hier staat hij nog, zoontje is bijna 22 maanden. Hij krijgt zelden straf, maar als hij voor de 3e keer (achter elkaar) de vaatwasser aangezet heeft, gaat hij de box in. In de box zit nog leuk speelgoed, dus zo'n groot probleem vindt hij niet. Maar voor hem wel duidelijk dat de vaatwasser aanzetten echt niet mag.
Dochtertje is nu 19 maand maar ik wil em echt nog niet kwijt. Wij hebben paarden en die moeten af en toe naar buiten of binnen en daar kan ik haar echt nog niet bij hebben. Dus dan mag ze even wachten in de box, duurt max 5 minuten. Vind ze niet erg, knuffels erbij en evt nog wat speelgoed. Heeeel af en toe maakt ze het te bont met haar ontdekkingsdrift en moet ze er voor straf even in. Vindt ze niet zo leuk
Met 11 maanden aan de kant geschoven, liet 'm nog even staan voor het geval dat maar werd alleen nog maar gebruikt als opslagplaats voor speelgoed...uiteindelijk met 14 maanden echt weg gehaald en geen moment gemist.
Hier staat ie nog, bijna 16 maand. Ik kreeg m ook pas laat.. met 6 denk ik. Maar ze vind het heerlijk. Staat in t zicht van de tv dus als ik kook, of ga douchen doe ik de tv erbij aan haha. Soms is ze te enthousiast als ze los is en in de box komt ze weer een beetje tot rust. Boven heeft ze haar kamer met bijna al het speelgoed, en speel daar regelmatig met haar samen in of als ik aan t opruimen ben boven de was ophangen ed
Bij de oudste was de box eruit voor de eerste verjaardag. Bij de tweede bleef hij staan toen de derde kwam. Hij heeft er tot zijn tweede zo'n beetje ingezeten. Gewoon om tot rust te komen, maar op den duur ging hij eruit klimmen. We hebben de box er toen uitgedaan. Dus de derde zat er al ruim voor haar eerste jaar niet meer in. Maar die heeft er sowieso weinig ingezeten doordat haar broer er nog zoveel gebruik van maakte.
ongeveer 16 mnd oudste zoon vond het fijn om even de rust van een kleine ruimte te ervaren dochter zat minder in de box maar het was wel de veiligste plek met een dreumes in huis nu zullen we het zien... 2 mnd onderweg
Hier staat de box al vanaf maart 2010 ..... hahaha ondertussen ben ik eraan gewend geraakt maar heeel graag zou ik hem eruit hebben maar hij is zo handig omdat dochterlief onze zoon nog niet echt met rust kan laten Zoon heeft er tot 19maanden regelmatig in gezeten. Hij vond het echt fijn een llekje te hebben voor zichzelf waar hij rustig kon zitten. Zelfs nu klikt hij nog regelmatig in de box omdat "hij het fijn vindt dat Milou niks kan pakken en hij rustig kan spelen" (zijn zn eigen woorden ) Dochter zit er zeker 1x per dag nog in en het liefst vaker maar dat ligt een beetje aan hoe de dag gaat en hoe ze elkaar laten spelen. Dochter is nogal onbesuisd en loopt door de file auto's heen van zoon of pakt gerust een berg auto's en rent rr mee weg. Andere dagen gaat het wel goed.
Voor mijn zoon ongeveer tot hij anderhalf was, en mijn dochter tot dat ze kon zitten, toen had ze er genoeg van en wou er niet meer in.
Bij allebei ongeveer tot hun eerste verjaardag, maar de keren dat de oudste er in heeft gelegen zijn op één hand te tellen... De jongste zat er nadat ze 6 maanden was amper in, alleen mijn moeder (die past één dag in de week op) zette haar er nog wel eens in, daarom hebben we hem toen wel nog even laten staan.
Dochter, 14, maanden vermaakt zich er nog prima in! Sterker nog, we hebben zelfs twee boxen in huis. Ook een voor zoontje, 7 weken. Dochter zit nog zo graag in de box, dat die nog niet weg kon.. Maar zoontje, kan ook niet bij haar in..