Ik heb mijn NOD pas vrijdag, maar heb sinds afgelopen zaterdag af en toe last van menstruatie-krampen maar geen bloed te zien. Hebben jullie dit ook weleens gehad en waren jullie toen zwanger of kwam alsnog de menstruatie eraan? Ik heb normaal altijd de dag dat ik ongesteld ben last van die krampen, dus vind t vreemd.
Ik heb het meestal na mijn eisprong tot mijn menstruatie. In de maand dat ik zwanger was ook, dus het hoeft niet zoveel te zeggen.
ik had het toen ik zwanger bleek te zijn wel erger, ongeveer 5 dagen voor nod. Maar dit wil helaas niet zeggen dat dit bij jou ook is, je lichaam en geest kunnen je goed voor de gek houden.. Ik hoop op positief bericht!!
Ik heb nu precies hetzelfde, ken dit ook niet van mijn eerste! Lees graag mee hierover.... Ben zelf ook zo misselijk als wat!
ik had het ook! vanaf vrijdagmiddag al. en meestal na krampen word ik meteen ongesteld. nu dus niet. maandag test gedaan, was negatief. vanmorgen ongesteld geworden... maar ik voelde me ook niet zwanger. jij wel?
Ik heb het ook. En vrijdag is ook mijn NOD. Heb ook vaak last aan de zijkant van mijn borsten. Zo vreemd.
ik had vorige maand na me eisprong ook vreselijke krampen en die hielden aan tot mijn menstruatie..echt vervelend..je gaat van alles denken!succes!
Mmm ik had dat alleen de maand dat ik zwanger bleek, zo'n dag of 4 voor mijn NOD. Dat hield twee dagen aan, en ging toen over naar een zeurend gevoel in mijn lies en bovenbeen. Ook mijn borsten waren voor het allereerst wat gevoelig. Toen getest en ik bleek zwanger! Duim voor jullie meiden dat het bij jullie ook zo mag zijn!