Hoelang hebben jullie erover gedaan?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door sereenalian, 1 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nati

Nati Niet meer actief

Ruim 3 jaar: pilstop sept. 2008 (ik was toen 28), zwanger nov. 2011.
    Bij ons lukte het niet zonder hulp. ;)

Succes met (snel) weer zwanger worden!

2. singa

singa Niet meer actief

Ik was de eerste keer na 2 maanden zwanger. De tweede keer heeft het 4 maanden geduurd.
    Maar beide keren zijn we er niet bewust mee bezig geweest.

3. wolchu

wolchu Bekend lid

6 dec 2011
    918
    2
    18
    beide in ronde 1

4. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Beide eerste ronde.
    Moet erbij zeggen voor de eerste was ik al een jaar met de pil gestopt. Door omstandigheden oa huwelijk beetje voorzichtig geweest. Na geboorte zl ook niets meer gebruikt van ac maar wel de vruchtbare dagen gemeden.

5. Bailief

Bailief Niet meer actief

Bij de eerste zwangerschap heeft het 9 maanden (de 7e ronde) geduurd voordat ik zwanger was. Helaas is dit geëindigd in een miskraam. Daarna duurde het nog weer 7 maanden (de 5e ronde) voordat ik zwanger was en nu nog steeds ben. In totaal dus 16 maanden. Ik had een erg onregelmatige en lange cyclus.

Maar weetje, er is geen pijl op te trekken. Toen wij nog maar net begonnen waren zocht ik ook overal op hoe lang het andere mensen had geduurd om zwanger te raken. Ik zag er veel bij wie het binnen het half jaar gelukt was en dat maakte mij alleen maar onzeker. Wacht het rustig af. :)

6. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    1e keer zwanger duurde een jaar, helaas geëindigd in een miskraam, maar nu na 1,5 jaar weer opnieuw zwanger. Na miskraam drie maanden moeten wachten tot menstruatie weer op gang kwam dus geen idee of je die mee moet rekenen, maar al met al dus twee keer een jaar bezig geweest.

7. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Hier heeft het 6 jaar geduurd en 9 miskramen voor we onze zoon mochten verwelkomen

8. sereenalian

sereenalian Actief lid

19 okt 2006
    234
    0
    16
    leidster kinderopvang
    Houten
    Jeetje, gelukkig uit eindelijk wel gelukt. :)

Dank je

9. sereenalian

sereenalian Actief lid

19 okt 2006
    234
    0
    16
    leidster kinderopvang
    Houten
    Dank je.. ik merk dat ik niet meer zo onrustig ben na iedereen zijn reacties. Het is
    echt wachten en stiekem ook een beetje hopen. ;)

10. sereenalian

sereenalian Actief lid

19 okt 2006
    234
    0
    16
    leidster kinderopvang
    Houten
    Wat erg, zoveel miskramen.

Gelukkig hebben jullie nu jullie sem.

11. sereenalian

sereenalian Actief lid

19 okt 2006
    234
    0
    16
    leidster kinderopvang
    Houten
    Wat hebben er ook veel vrouwen miskramen gehad. ik zelf helaas ook 3. 1 voor mijn 1ste kindje en 2 de afgelopen 2jaar.Daarom ben ik nu ook een beetje zenuwachtig, stel dat het niet meer lukt.. Dan heb ik natuurlijk wel al een hele mooie dochter van bijna 6. Maar toch zou mooi zijn nog een keer zo kleintje in mijn buik te hebben

12. sereenalian

sereenalian Actief lid

19 okt 2006
    234
    0
    16
    leidster kinderopvang
    Houten
    P.s trouwens nog steeds mega pijn in mijn borsten dus wie weet. Nog 4dgn tot ik kan testen

13. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

De eerste keer zwanger weet ik niet en telt ook eigenlijk niet als "hoelang" Ik had toen de pil en Antibiotica en werd dus zwanger.
    Toen werd er mij niet verteld dat deze combi niet kon.
    Ik was toen ook nog erg jong.
    Uiteindelijk een test gedaan maar die bleef op 1 of andere manier negatief.
    Na een paar weken werd ik misselijk en buikpijn. Dus terug naar de arts... "nee hoor mevr. u heeft een buikgriep" u kunt niet zwanger zijn want u word nooit ongesteld.
    Ok.........
    Daarna weer een test gedaan.... ZWANGER..... Ik was alleen toen wel ineens al 3 maanden verder!!!! Ja hoor..." buikgriep" van 9 maanden zeker.... :D

Bij de kleinste duurde het zo n 2 jaar. En nu duurt het een jaar bijna....

14. Geakksuus

Geakksuus Actief lid

17 jul 2013
    112
    0
    0
    1e verkoopmedw
    Brabant
    De 1e na 2 jaar, die is nu bijna 10 maanden, en ik ben nu bijna 8 weken zwanger! Mirena eruit in april , toen was m'n zoontje 6 maanden ( om de bijwerkingen , en omdat we toch snel een tweede zouden willen en we niet wisten hoelang dit zou duren omdat de 1e al langer als 2 jaar heeft geduurd )

15. Geakksuus

Geakksuus Actief lid

17 jul 2013
    112
    0
    0
    1e verkoopmedw
    Brabant
    Nu binnen 3 maanden dus, maar wel eigenlijk bewust mee bezig geweest in de maand juni, omdat ik m'n lichaam wel de tijd wilde geven om nog te 'herstellen'

16. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Ik ben 33. Afgelopen jaar ben ik eind september gestopt met de pil. Na de eerste echte ongi was het raak in november. Helaas bleek dit een ma in januari. Daarop ben ik gelijk weer zwanger geworden zonder menstruatie ertussen. Midden oktober verwachten we onze dochter :)

17. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    Eerste: 24 jaar, 10e ronde maar werd een vmk, daarna in ronde 3 en een zoontje

Tweede: 26 jaar, 4e ronde, een dochter*

Derde: 26 jaar, 2e ronde en een aankomend zoontje

18. james78

james78 Lid

27 aug 2011
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik was 32 bij mijn eerste zwangerschap en zwanger in de eerste ronde. Ik ben nu 34 en zwanger het was raak in de derde ronde.

19. james78

james78 Lid

27 aug 2011
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd met je zwangerschap!

20. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Na 25 maanden eindelijk zwanger (mijn eileiders bleken niet te werken) maar vervolgens een MA + BBZ. Hierdoor is zwanger raken op de natuurlijke manier niet meer mogelijk.
    Nu de eerste ivf poging zwanger en hopen we dat we in april 2014 papa en mama worden. Ik ben 31 jaar.

Deel Deze Pagina