We zijn nu vanaf juni vorig jaar bezig, zonder enig resultaat... Toen we begonnen was ik net 21 en manlief bijna 25
voor de eerste ruim 1,5 jaar bezig geweest, laatste 2 maanden met 'hulp' in vorm van hormoontabletjes (clomid) was toen 34 voor de tweede eerste maand raak au naturel, met 36 jaar. Als eerder gezegd dus niet erg voorspelbaar allemaal. Eerste keer zag je bij mij pas een buikje na 17 weken, nu na ongeveer 5, dus inderdaad een groot verschil.
Ronde 17 mk 7 wkn ronde 27 plakbeebie was 27 jaar dat ze geboren werd, beiden trouwens vruchtbaar gezond
Hej, Ik ben nu net zwanger , en wij hebben er een 1,5 jaar op moeten wachten. Ben nu 28 jaar. Voor mij duurde het ook voor mijn gevoel heeeel lang. Voor de 2e dus geen ervaring, maar ik zal me er niet druk om maken. Juist de maand dat ik mij er bij neer had gelegd dat het even op zich bleef wachten werd ik zwanger. Misschien een tip voor jou.... Heb geduld. Je kunt altijd nog naar de huisarts stappen.
21 jaar na 3 maanden zwanger, miskraam geworden. Toen na 7 maanden zwanger, gezonde zoon uit voortgekomen. Nu 24 jaar en gelijk eerste ronde raak! Wat waren we blij, helaas ma geworden met 12 weken.. Nu in de 4e ronde na de ma.. Verschilt zo per keer! Je moet gewoon net dat ene gelukje hebben!
Ik denk dat ik ook nog een ronde verder door moet, al mijn symptonen zijn weg Maar komt goed, dan gaat het misschien een marokaanse baby worden. Volgende week woensdag ga ik drie weken rondreizen met mijn vriend. En dan hebben we alle tijd voor elkaar. In een ontspannen sfeer
Ik zal voor je duimen @iris6weken, dat de volgende keer niet te lang op zich laat wachten, en dat alles dan goed gaat
Hier was het in ronde 28 (25mnd) 2e ronde in de MMM raak. Toen was ik 24 jaar Nu zitten we in ronde 6 (9mnd) Dus ben heel benieuwd hoelang het deze keer gaat duren
Bij ons was het gelijk in de 1e ronde raak! Helaas een MA, nu zitten we alweer in ronde 3(Helaas nog steeds lange cyclus)... Hopen dat het snel raak is!
1e ronde 5 (andere papa) 2e ronde?? Ruim 2 jaar bezig geweest. Na de 2e zijn we gelijk doorgegaan omdat de 2e zo lang op zich liet wachten en waren we in de 3e ronde zwanger van nr 3 Nu al weer in ronde 14
Jinte na bijna 2 jaar en met hulp van clomid. Miskraam toen we ervoor kozen ervoor te gaan dus meteen ronde 1 zonder iets En Levi meteen na m'n miskraam
Na 12 jaar zwangerschapswens, 5 missed abortions, ICSI, adoptie procedure werden we trotse ouders van onze oudste oosterse parel uit China, een knul, en een jaar later gevolgd door zijn hollands welvarende broertje via IUI D. En hopelijk over een jaartje een brusje voor de heren.