Onze eerst was raak in ronde 3 was toen net 23 en nu in ronde 11 raak van de tweede en 28 jaar. Ronde 10 een kijkoperatie gehad een cyste is er verwijderd en mijn eileiders zijn door gespoten en de ronde erna was het meteen raak..toeval of niet? Jij veel succes met het zwanger worden van jullie tweede kindje.
Hier van de eerste meteen eerste ronde zwanger (was 25 en 26 toen ik beviel). Tijdens de bv ook weer meteen zwanger geraakt na eerste ms, ben nu 27.. Dochter is net een jaar geworden en ben nu bijna 9w zwanger.
Ik denk dat het goed is om er niet te geforceerd mee bezig te zijn. Want natuurlijk wel begrijpelijk is als je iets heel graag wilt. Maar ik hoor verschillende verhalen van mensen die echt alles probeerden: temperaturen, ovu testen, om de dag vrijen enz enz. En die maanden tot jaren bezig waren. En wanneer ze het "opgegeben" hadden ineens wel zwanger raakten. Wij dachten.. het komt vanzelf wel, we zien wel hoe het loopt. En plande niks bewust. En na 3 maanden, raak!! Helaas wel ma.
Wat heftig zoveel miskramen!! hoe heb je hiermee om kunnen gaan zeg.. Schrik er echt van. Maar wat geweldig dat jullie dan eindelijk een zoon hebben.
Bij de eerste had ik helemaal geen rondes, want ik raakte onverwachts zwanger. Nu gaan we voor een tweede en was ik dus ook erg benieuwd naar alle antwoorden hier! Wij zitten nu in ronde 2....
Bij de eerste in ronde 2. Nu voor een brusje, bezig in ronde 4, pas 10e cyclusdag, dus hopen op snel succes .
In mijn jongere, vruchtbare jaren heb ik er jaren over gedaan om zwanger te worden. Op mijn 37ste zwanger geworden van mijn dochter door voor het zingen de kerk uit. En op mijn 40ste was ik binnen een paar dagen zwanger. (Ook andere man)