Vergoeding dusseldorf

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Bubblez, Dec 13, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Iemand van jullie hier ervaring mee?

Ik wil een pipelle uit laten voeren in dusseldorf, daar gebeurd dit onder narcose namelijk. De kosten hiervan zijn ruim 500 euro, dus niet heel veel.
    Maar, nu wil mijn verzekering voor goedkeuring een behandelplan. En dusseldorf geeft dit behandelplan pas na de intake. Plus, dat de intake gelijk gevolgd word door de pipelle. Dus in feite is de behandeling al gebeurd dan.

Nu zegt de verzekering, prima, stuur het daarna maar op. En dan gaan ze kijken of het vergoed wordt. De kans was vrij groot, want ik ben niet de enige. Maar nu vraag ik mij dus af wie hier ervaring mee heeft?

Hoor het graag!

2. Kiwietje85

Kiwietje85 Bekend lid

May 16, 2017
    500
    284
    63
    Female
    Ik heb niet direct na intake ook een ingreep gehad, maar de intake werd gezien als een 2nd opinion en daarom sowieso vergoed...

3. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Oh kijk, bedankt!

4. Su1986

Su1986 Lid

Aug 21, 2014
    52
    0
    6
    Bij ons in Dusseldorf en met de verzekering hetzelfde verhaal. Verzekering wil pas toestemming geven nadat ze het behandelplan hebben. Dusseldorf geeft pas een behandelplan wanneer ze intake + diverse onderzoeken hebben uitgevoerd. Uiteindelijk op de dag dat we alle formulieren hadden direct alles opgestuurd en erachteraan gebeld. Toen was alles gelukkig ook binnen een dag allemaal geregeld. We hadden wel vooraf de verzekering ingelicht dat het eraan zou komen en dat er veel haast bij zou zijn op het moment dat we alle info compleet hadden.

5. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ja irritant he?

Gelukkig is alles goed gekomen! Ik ga er dan ook maar vanuit! Dankje! :)

Share This Page