hoelang hebben jullie gewacht na de miskraam?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Marie26, 11 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ma2Be

Ma2Be Bekend lid

13 okt 2006
    994
    0
    0
    Hoi Marie 26
    Sterkte met je curretage gewenst! Volgens mij kan je gewoon weer beginnen en maakt het niet uit.. is alleen inderdaad om te weten hoe je cyclus gaat verlopen.

Heb vorige maand een mk gehad, een volledige, en net als Abigail, alleen een flinke mensturatie. Ook bij mij bleek een week later bij de echo alles schoon en het baarmoederslijmvlies weer in opbouw, en enkele eitjes weer aan het groeien. Ik kon ook weer gelijk proberen volgens de vk - met een verwachte eisprong medio april zei ze. Nou da's nu. Maar volgens de vk op het forum moest ik de dag van de mk aanhouden als eerste dag van laatste menstruatie - en volgens de calculator zou ik dan vorige week mn al ei gehad hebben. Afgelopen week was ik errrg emotioneel - heb pijn aan de boobies, terwijl de ongi er nog niet echt aan kan komen en droom ik raar.
    Alle eerdere zwangerschapsverschijnselen zijn al ruim 2 weken weg.. en komen dan toch niet opeens weer terug?
    Ik wil mn eigen gevoel nog niet geloven.. maar wie weet....?
    Dat zou wat zijn zeg..spannend..

2. Marie26

Marie26 Fanatiek lid

13 nov 2006
    1.004
    0
    0
    Ma2Be: ik hoop het voor je meid, dat zou helemaal te gek zijn natuurlijk!

Nou, ik dacht dat ik van de week mijn vruchtbaarste dagen had maar nee hoor, mijn menstruatie komt er aan. Heb ook met vlagen steekjes in mijn buik, die ik nooit eerder voor een menstruatie heb gehad.
    Ik ben wel blij eigenlijk dat ik ongi ga worden, dat geeft weer het gevoel dat we er weer helemaal deze maand voor kunnen gaan. Ik hoop wel dat het niet zo'n heftige ongi zal worden, want ik lees hier wel eens dat het bloedverlies tijdens je menstruatie heftiger kan zijn nadat je een miskraam hebt gehad. Maar we gaan er dus weer voor! Heb zelfs weer een banner gemaakt!
    Wat voelt dat, vreemd genoeg, best goed!
    Nu maar hopen dat het weer snel raak mag zijn.

Groetjes Marie

3. franka

franka Bekend lid

12 nov 2006
    751
    0
    0
    Mijn vragen zijn met dit onderwerp beantwoord.
    De curretage heeft vorige week plaatsgevonden en ik was benieuwd wanneer je het weer mocht gaan proberen. Mijn gevoel zei "direct" mijn verstand "één cyclus wachten". Wanneer ik dit allemaal lees denk ik inderdaad wel dat je lichaam bepaald of het klaar is voor een volgende zwangerschap. Ik dacht dat ik de menstruatie moest afwachten, maar wilde zeker niet eerst weer een maand aan de pil en het daarna weer afwachten. Het is nu alleen lastig te bepalen wanneer je vruchtbare dagen zijn. Vooralsnog even wachten tot ik echt helemaal hersteld ben en daarna...... gaan we het gewoon direct weer proberen.
    Bedankt voor jullie reacties, hier kan ik tenminste echt iets mee en voor degenen die dit nu ook meemaken: Heel veel sterkte!

Groetjes Franka

Deel Deze Pagina