Eindelijk geen gesprekken meer in het ziekenhuis

Discussie in 'Vlinder lounge' gestart door Melanie1, 22 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. We hadden eigenlijk 2 februari een afspraak bij de gynecoloog in het vu,maar heb de afspraak laten vervroegen naar gister.
    Hij heeft mij nog onderzocht en de placenta was opgestuurt.
    Alles was in orde, geen afwijkingen of ontstekingen.
    Dus we hebben geen verhoogde kans op weer een vroeggeboorte bij een volgende zwangerschap.
    We waren wel opgelucht eigenlijk.
    Wat nou heeft veroorzaakt waarom Jesse eerder is gekomen is niet verklaarbaar,er moet iets zijn geweest,maar wat?
    We moeten minimaal een half jaar wachten voor we weer voor een kleine mogen gaan.
    Maar die tijd hebben we ook wel nodig om alles een plekje te geven en me lichaam tot rust te laten komen.
    Als we nu binnen een half jaar weer zwanger zouden raken is de kans wel erg verhoogd dat het weer een vroeggeboorte zal worden.
    Nu hebben we alle ziekenhuis gesprekken gehad en begint het verwerken en het verder leven,dat valt niet mee.

Melanie

2. rodelief

rodelief Fanatiek lid

14 feb 2008
    1.527
    0
    0
    Sterkte meid...
    Hebben jullie ook obductie laten doen bij Jesse?? Misschien dat daar dan nog iets uit komt??

Een hele dikke knuffel... en weet dat er een heleboel meiden hier op het forum met jullie meeleven.
    Dat heeft mij ook heel erg goed gedaan...

3. Snoekems

Snoekems Bekend lid

18 jan 2009
    703
    2
    0
    Brabant
    Fijn dat de gesprekken in het ziekenhuis nu afgerond zijn... Neem lekker de tijd om dingen een plekje te laten krijgen, maar dat doen jullie volgens mij wel.... Zoals Rodelief al zei: er leven heel veel meiden met jullie mee en ik dus ook!

Knuffel

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Heel veel sterkte met verwerken

Deel Deze Pagina