zwanger??????

Discussion in 'Zwanger worden' started by brunette02, Oct 11, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. brunette02

brunette02 Actief lid

Oct 11, 2012
    326
    0
    16
    België
    Hallo allemaal

Ik neem al 7 jaar de pil ,maar ik heb al enkele maanden dat ik na mijn maandstonden rond mijn eisprong 1 maal bij een toiletbezoek bruinverlies heb. Niets waar ik me erg zorgen over maakte.

Nu heb ik deze maand tijdens de tweede week na mijn maandstonden 1 dag melkachtig witverlies gehad en redelijk veel; de dag erna donker bruinverlies en 2 dagen daarna tijdens het sporten kreeg ik plots menstruatiepijn. Na het sporten ging ik naar het toilet en daar zag ik opnieuw dat ik bruinverlies had. De dag erna ook nog een klein beetje bruinverlies, maar dan was het voorbij. Elke avond, sinds een week, ben ik erg moe, maar kan ik niet slapen. Het duurt erg lang voor ik in slaap val en midden in de nacht kom ik weer wakker en kan ik de slaap niet meer vatten. Ook heb ik elke dag, vooral in de avond een enorm opgeblazen buik. Bij het roken ben ik soms misselijk en door de dag heen ben ik vaak ook duizelig. Mijn borsten waren niet echt gevoelig (dacht ik), maar toen mijn vriend ze gisteren streelde, kon ik dit niet echt verdragen.

Iemand die hier meer over weet? Ik wil het niet op mijn geweten hebben dat ik nog rook tijdens een mogelijke zwangerschap. Een zwangerschapstest kan ik nog niet doen, want ik moet mijn maandstonden nog niet hebben. Ik heb in het verleden ook al eens een zwangerschapstest gedaan (maanden geleden) en deze was negatief, waardoor ik me redelijk belachelijk voelde dat ik zoiets in mijn hoofd had gehaald.

2. linnie83

linnie83 VIP lid

Dec 20, 2007
    5,436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    ik zal toch een testje wagen. Nu blijf je ook maar in onzekerheid en dan heb je duidelijkheid.
    Als je klachten zwangerschapsklachten zijn dan zou je nu ook een positieve test moeten hebben.

3. void

void Fanatiek lid

May 19, 2012
    2,356
    19
    38
    0161
    Ik ken dat gevoel van toen ik nog aan de anti conceptie was, maar stel je voor als je naar het ziekenhuis moet of je krijgt medicatie voorgeschreven wat echt enorm schadelijk kan zijn voor een ongeboren baby dan zou je zelfs verstandig kunnen doen om te testen ookal kun je bijna voorspellen dat ie negatief is. Het is zo iets simpels, ik moet toegeven toen ik rond mijn 14e van microgynon een tijdje op een mini pil ben overgestapt ik ook continue het idee had dat ik zwanger KON zijn. En je zou meer kunnen leren iver hoe t precies zit, nu ik er voor ga kijk ik toch wel terug van pff ik was wel iets TE voorzichtig hihi.. Testen dus x

4. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

Feb 25, 2009
    6,014
    141
    63
    R'dam
    Test it and you know it :)

5. brunette02

brunette02 Actief lid

Oct 11, 2012
    326
    0
    16
    België
    Zal ik inderdaag mss toch beter doen, want nu ben ik er voortdurend mee bezig. Zelfs tijdens het eten van mijn broodje préparé gisteren voelde ik mij al schuldig :) maar dan denk ik ook van "maak je toch niet belachelijk".

6. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

Feb 25, 2009
    6,014
    141
    63
    R'dam
    Doe een test joh dan is gelijk die onzekerheid weg! en hoef je je niet meer zo druk te maken of wel mocht hij positief zijn :) ben jij belgisch btw??

7. brunette02

brunette02 Actief lid

Oct 11, 2012
    326
    0
    16
    België
    @ Cynnie1984: Ja, ik ben Belgisch :)

8. emjee11

emjee11 Bekend lid

Dec 6, 2011
    856
    0
    0
    Gelderland
    @brunette, je hoeft je de eerste 8 wk nooit schuldig te voelen. Dat is een bescherming van moeder natuur.
    Na 8 wk krijg je pas een bloedband met je kindje zodat je ook op het eten en drinken kunt/moet gaan letten.
    Maar ook ik zeg: TESTEN voor zekerheid :).

9. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

Apr 6, 2012
    2,254
    1
    0
    mijn gezinneke
    ten eerste ik zou test wagen
    en tweede stoppen met roken ook als je probeert zwanger te raken !!!( het is mijn ook gelukt !!!)

10. brunette02

brunette02 Actief lid

Oct 11, 2012
    326
    0
    16
    België
    Ik en mijn vriend zijn er al enkele keren over bezig geweest, maar waren pas van plan om binnen een half jaartje te proberen. Ik was dan van plan om binnen drie maanden te stoppen met roken, want naar het schijnt blijven de afvalstoffen nog een drietal maanden in je lichaam en dat zou ik mijn kleine baby nooit willen aandoen. Dat is ook één van de redenen waarom ik mij ongerust maak, moest het nu al zover zijn.

11. touwtje

touwtje Actief lid

Apr 14, 2010
    232
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi Brunette,

Ik heb echt net precies hetzelfde als jou gehad! Wat toevallig zeg! En ik heb vanmorgen positief getest! Hoe leuk is dat ;) ik kan het nog steeds niet geloven! Dus ik zou zeggen, gooi der een testje tegen aan.

Liefs

12. brunette02

brunette02 Actief lid

Oct 11, 2012
    326
    0
    16
    België
    Dag Touwtje

Wat leuk voor je!! Een hele dikke proficiat!

Ik ben gisteren achter een zwangerschapstest geweest, maar mocht ze nog niet gebruiken. Ik moet pas binnen een 10tal dagen mijn maandstonden hebben en in de handleiding stond dat als ik nu mijn test zou gebruiken er heel wat kans was dat ze negatief zou zijn, terwijl het mischien niet zo is. De test ligt nu op mijn tafel te wachten voor binnen een dag of 10. Nu ik jou reactie zie, kan ik echt niet wachten om ze te gebruiken. Het zullen lange dagen worden de volgende 10 :p.

Dikke kus

13. touwtje

touwtje Actief lid

Apr 14, 2010
    232
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi Brunette,

Dank je wel! Ik kan het nog steeds niet geloven :)

Och wat moet je dan nog lang wachten joh! Maar wanneer was de eerste dag van je laatste menstruatie dan? Spannend hoor, ziet er veel belovend uit!! Laat je het even weten als je meer weet? Fijn weekend!

Liefs

14. bibinijmegen

Apr 6, 2012
    2,254
    1
    0
    mijn gezinneke
    Gefeliciteerd geniet er lekker van ...

15. bibinijmegen

Apr 6, 2012
    2,254
    1
    0
    mijn gezinneke
    er zijn testen die je al paar dagen voor je ong kan doen dat zijn extra gevoeligen testen .....

16. brunette02

brunette02 Actief lid

Oct 11, 2012
    326
    0
    16
    België
    24 oktober was de eerste dag van mijn laatste menstruatie. Ik weet echt niet wat ik moet verwachten. Had vandaag een drink op mijn werk voor een collega haar verjaardag en heb één glaasje alcohol gedronken en was er voortdurend mee bezig of ik daar wel goed mee deed. Op zo'n momenten denk ik echt dat ik gek aan het worden ben :p Ik laat je zeker iets weten. Mijn vriend is alvast door het dolle heen. Hij stond gisteren plots achter me met zijn twee handen over mijn buik te wrijven. Het zou dus onverwachts zijn, maar daardoor niet minder welkom :p Ook voor jou een fijn weekend gewenst.

17. brunette02

brunette02 Actief lid

Oct 11, 2012
    326
    0
    16
    België
    Ik weet het, maar ook dan is het nog even wachten, toch? Ik neem donderdag mijn laatste pil en de week daarna (normaal gezien) ben ik ongi.

18. bibinijmegen

Apr 6, 2012
    2,254
    1
    0
    mijn gezinneke
    er zijn testen waar je nu al mee kan testen ik zou even googlen weet niet precies de naam van die zwangerschapstesten

19. touwtje

touwtje Actief lid

Apr 14, 2010
    232
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nou weet je al meer??

Liefs

Share This Page