Wie kijkt er even met mij mee?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mama1979, 19 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama1979

mama1979 Actief lid

10 aug 2009
    431
    0
    0
    Dames wat zal ik doen??
    Mijn cyclus is als volgt
    36-38-36-29-34-30
    tussendoor nog 2 pilstrippen ivm dat ik niet zwanger mocht raken door het slikken van malariatabletten daarna voor het 'echt begonnen': 32-38-30-40-32
    Nu zit ik dus op dag 37 en heb afgelopen dinsdag (34) een negatieve clearblue test gehad.
    Nu heb ik nieuwe testen van de etos gekocht zou ik het nogmaals kunnen proberen of zal ik nog een paar dagen wachten?
    Ben zo bang om weer teleurgesteld te worden...
    Alvast bedankt!

2. Mizzy1982

Mizzy1982 Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.660
    1
    0
    Oudenbosch
    Balen he die onzekerheid. Ik zou morgenochtend testen (hoe moeilijk het ook is als het negatief is, ik ken het gevoel) als het dan negatief is hoop ik dat je snel ongesteld wordt (als je echt niet zwanger bent) en je weet waar je aan toe bent. Ik hoop en wens mee met je dat je wel een posi test hebt wanneer je gaat testen. Sterkte meid

3. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    ik zie dat je ook een cyclus van 40 hebt gehad, ik zou dan op dag 40 testen..
    moeilijk het wachten .. als ie dan neg is en je bent dag 42 nog niet ongi kan je weer testen.
    Succes

4. mama1979

mama1979 Actief lid

10 aug 2009
    431
    0
    0
    ahum 2 verschillende reacties....
    ik weet het nog niet, ja vreselijk dat wachten
    Die ronde van 40 heb ik ook al 2 negatieve testen gehad en toen werd ik gewoon ongi.

5. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Als ik in jou situatie zou zitten zou ik morgen ochtend gewoon testen met ochtendurine. Ik zou veel te ongeduldig zijn om af te wachten tot je laatste cylcus. En ik wil altijd graag weten waar ik aan toe ben ipv in onzekerheid te zitten!

Spannend, hou ons op de hoogte! :D

6. jose25

jose25 Actief lid

2 jan 2010
    120
    0
    0
    doktersassistente
    den helder
    als ik jou was zou ik wachten tot dag 40 en dan testen is ie dan weer negatief dan na 5 dagen weer testen en is ie dan weer negatief en mocht je nog niet ongi zijn dan naar de huisarts gaan om daar een bloedtest aan te vragen het kan soms zijn dat je test niet positief uitpakt omdat je te weinig hormoon aan maakt. het is vervelend zo lang te moeten wachten maar je huisarts zal het zelfde zeggen.
    succes ermee
    gr jose

7. mama1979

mama1979 Actief lid

10 aug 2009
    431
    0
    0
    Ik houd jullie even op de hoogte:
    Vandaag dag 40!
    Vanmiddag uit mijn werk getest, met de etos test, negatief geen streep, op een gegeven moment beelde ik me heel wazig iets in ;) maar toen ik nog een keer keek was het toch echt weg.
    Ik ben misselijk, moe en had al wel super veel geplast vandaag.
    Zou het kunnen dat ik het beter met ochtendurine had kunnen doen?
    In de bijsluiter staat wel dat het op elk moment van de dag kan.
    Zal ik er morgenochtend nog 1 proberen???
    Of toch nog een paar dagen wachten?

8. flappie00

flappie00 Bekend lid

28 dec 2009
    788
    0
    0
    verkoopmedewerkster
    moregnochtend weer teste of over morge

9. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

16 aug 2009
    1.837
    0
    0
    succes ermee ben benieuwd!!

10. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Oh wat jammer zeg!

Ik zou nog even wachten met testen en het dan over een dag of 2 weer proberen als je nog niet ongi bent.

11. mama1979

mama1979 Actief lid

10 aug 2009
    431
    0
    0
    Dag 41 is aangebroken en nog steeds geen ongi te bekennen....
    Ik heb vanochtend weer negatief getest:x
    Ik weet het niet meer.... Afwachten....Pffff........

12. flappie00

flappie00 Bekend lid

28 dec 2009
    788
    0
    0
    verkoopmedewerkster
    pfff ik weet hoe het is sterkte

13. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Nou das echt niet leuk! :(

Je hebt of een lange cyclus nu, of je gaat gewoon pas laat positief testen. Misschien een late innesteling o.i.d.

Ik duim voor dat laatste!

14. mama1979

mama1979 Actief lid

10 aug 2009
    431
    0
    0
    Dank je dames!
    Ik zie dat jullie idd. mee kunnen praten over een lange cyclus!
    Hoe houden jullie dit vol?
    Denk je iedere keer je langste cyclus gehad te hebben, blijkt het nog langer te kunnen:$.

15. flappie00

flappie00 Bekend lid

28 dec 2009
    788
    0
    0
    verkoopmedewerkster
    ja het is erg frustrerent vooral omdat de ha pas iets doet als je 1 jaar bezig bent
    maar wat moeten we anders
    er is niks aan te doen

16. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

@flappie: ik ben ongeveer net zo lang bezig als jou maar ik loop toch echt al een maand of 4 bij de gyn ivm onregelmatige cyclus. het ligt gewoon per huisarts verschillend denk ik.

17. mama1979

mama1979 Actief lid

10 aug 2009
    431
    0
    0
    Hier nog steeds geen ongi...
    Ik heb besloten vrijdagochtend nogmaals te testen en vrijdagmiddag sowieso naar de HA te gaan, hoe de situatie dan ook is:
    ongi, zwanger of niet zwanger.

18. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

heel veel suc6 meis ik duim voor je!

19. Priscil1986

Priscil1986 Bekend lid

21 nov 2009
    678
    5
    18
    Zuid holland
    hee Mama..

ik ken je gevoel, ik ben sinds 1 jan niet meer ongesteld geworden. heb toen 2 dagen bruin verlies gehad. Maar verschillende testen gedaan, en die waren allemaal negatief. Ben k januari ook begonnen met intensief te sporten, en las op internet dat je cyclus daar ook van in de war kan raken, vandaar dat ik niet naar de ha ben gegaan.

Nu had ik gister wat gelig slijm? En vandaag bruin bij het afvegen. Ik wacht dit even af of het nu doorzet, en ga ik toch maar wel naar de ha..

Ben benieuwd hoe het verder bij jou afloopt....?

20. Truus21

Truus21 Niet meer actief

@Mama, die lange cyclussen zijn vreselijk frusterend.. Ik ben sinds afgelopen ronde gaan tempen en weet nu dat ik op dag 25 mijn ei heb gehad. Misschien is het ook wat voor jou, je krijgt zo mooi inzicht in je cyclus.

Balen dat je nog steeds geen duidelijkheid hebt. Ik hoop voor je dat als je vrijdag naar de HA gaat dat ie wat voor je kan betekenen!

Deel Deze Pagina