Hoelang hebben jullie last van voorweeen gehad?

Discussie in 'De bevalling' gestart door buikje Essie, 16 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kikker

Kikker Lid

12 sep 2007
    45
    0
    0
    juf
    Breda
    heb ook al vanaf week 30 voorweeen, harde buiken al veel langer. Ben moeten stoppen met week 33,1. Nu 2 dagen overtijd, banner loopt 1 dag achter.... Ben afgelopen vrijdag gestript en heeft veel krampen en harde buiken opgelevrd. ga later in de middag weer naar de vk. ben benieuwd of het wat uitgehaald heeft.
    Slapen gaat redelijk, heb 2 nachten temazepam 10 mg gehad...
    Hier dus nog geen beeb :(

2. buikje Essie

buikje Essie Fanatiek lid

4 apr 2008
    1.099
    0
    0
    Irritant is dat he die pijn voor niks?! Hierook nog steeds en juist als ik stil ga zitten. Als ik veel loop alleen maar flinke menstruatiekramp. Gisteren heel de dag een harde buik gehad maarde baby nog wel goed voelen bewegen. Ik mag morgen naar de verloskundige. Als ik op mijn rug lig wordt mijn buik zo hard dat ik nog maar heel lastig kan ademhalen dus kan nu alleen nog maar op mijn zij liggen.

Kikker jij succes!

3. matje

matje Niet meer actief

hey hey

hier sinds 2 dagen behoorlijk last van harde buiken, rugpijn (kramp)
    en misselijkheid
    volgens de vk inderdaad oefenweeen
    ik schaam me om het te zeggen maar; schiet op!
    ik vind het nu niet meer leuk
    en ik moet nog zo lang
    sorry voor mijn geklaag.
    iedereen veel succes nog!

4. buikje Essie

4 apr 2008
    1.099
    0
    0
    Ik mag inderdaad hopen dat het bij jou oefenweeen zijn. Wat het zou niet al te best zijn als het nu al zou komen.

5. Ik heb een maand met voor weeen gelopen...en met 39 weken bevallen.
    Verloskundige heeft mij gestript en zij vertelde dat de voorweeen alles week hadden gemaakt en het voor werk al was gedaan.
    Dus meiden zie het positief,..........al is het erg vervelend om het alle dagen te voelen.

6. sarientje

sarientje Actief lid

16 sep 2007
    160
    0
    0
    huismoeder
    overijssel
    he meiden..

hier weer een berichtje van mij...de voorweeen zijn niet afgezakt, maar het word ook niet erger, ik vind het zo zwaar worden alles is me op moment te veel, en ik heb nog 2 kids die de nodige aandacht en verzorging nodig hebben, ons 3e spuit mag met alle plezier komen, liever vandaag nog dan morgen,
    alleen niemand kan vertellen hoe lang het nog duurt..
    iedereen veel succes met de laatste loodjes

xxxxx

7. buikje Essie

4 apr 2008
    1.099
    0
    0
    Hier blijven ze ook steeds komen, nu al 3 weken. Morgen moet ik weer naar de vk misschien dat ze even wil kijken en eventueel wil strippen zodat het wel gaat doorzetten. Ik vind het nu ook wel zwaarder worden, 2 kids waarvan 1 naar school, sport enz. Daarnaast de nodige uren wakker in de nacht waardoor ik overdag erg moe ben. Ik hoop dat de vk hiervoor begrip heeft en me en handje wil helpen.

8. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

@ Buikje Essie: Ik heb weken met voorweeen gelopen. Op een gegeven moment was ik zo vreselijk moe. Ik was het echt zat. Ik werd met 40wkn en 3dgn gestript en binnen no time kwam de bevalling op gang. De bevalling heeft maar 3u geduurd. Ik had al zoveel voorwerk verricht met de voorweeen dat het zo gebeurt was!

Succes straks met het echte werk!

9. buikje Essie

4 apr 2008
    1.099
    0
    0
    Dan ga ik morgen mijn best doen ze te overtuigen. Ik heb een vlekkeloze zwangerschap gehad, heerlijk genoten zonder kwaaltjes maar het is nu gewoon genoeg geweest, ik ben zo vreselijk moe. De geboorte van de tweede ging ook vreselijk snel en ik moets van de vk vroeg bellen als het zover was want ze verwachtte toch ook echt dat deze bevalling snel zou gaan. Laten we dat maar hopen maar laat het eerst maarbeginnen!

10. miepje21

miepje21 Actief lid

20 mrt 2008
    344
    0
    0
    Verzorgende C
    Hallo iedereen,

Ik heb eigenlijk sinds maandag dat ik soms een poosje regelmatig harde buiken krijg met een behoorlijk zeurende pijn in de onderrug. Heel soms zit het ook wel een beetje in m'n buik maar het meest in de rug. Het komt ook weleens voor dat ik wel de pijn in de rug krijg maar dan niet tegelijk een harde buik heb. En ook weleens dat ik wel een harde buik heb (met ietsje buikpijn) en dat ik dan geen pijn in de rug heb. De pijn in de rug voelt een beetje als menstruatieachtige pijn wat behoorlijk zeurt. Nu is mijn vraag: kunnen dit voorweeen zijn of kan het ook iets anders zijn? Ik denk niet dat het door indalen komt want hij is volledig ingedaald en ligt vast met zijn hoofd in het bekken. Zegt het ook iets over hoe lang het nog kan duren?

ps ik ben 36w en 3 dagen zwanger
    Groetjes Greta

11. buikje Essie

4 apr 2008
    1.099
    0
    0
    Ik ben vanmorgen bevallen, heb bijna 4 weken voorweeen gehad in totaal.

12. cvwinkoop

cvwinkoop Bekend lid

31 mei 2007
    653
    0
    0
    Student
    Veenwouden
    Gefeliciteerd! Had de verlos je nou ook gestript of is het vanzelf gegaan?

13. buikje Essie

4 apr 2008
    1.099
    0
    0
    Gisteren bij de vk geweest en zij wilde wel strippen maar gingh helaas niet omdat mijnbaarmoedermond niet week genoeg was. Ze schatte wel dat het in het weekend zou komen ivm de hoeveelheid vruchtwater. Heel onverwachts dus vanmorgen binnen 2,5 uu ronze meid in onze armen.

14. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ha, dat geeft de burger moed, :) Hopelijk gaat het hier nu ook een beetje opschieten...
    Gefeliciteerd!

15. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    @Rozemarijke, jeetje, jij loopt ook lang door. Hou je het nog een beetje vol? Ik word namelijk nu al gek.

16. raspberry

raspberry Niet meer actief

Nee, ik ben het spuug- maar dan ook echt spuugzat. Doe bijna niks meer, word overal keimoe van, was ophangen vanochtend (iets van 8 grote dingen) moest ik al in etappes doen... Was in de wasmachine: dan ga ik dus op de grond voor de machine zitten, anders ga ik van m'n stokje :(
    Douchen moet ik zo snel mogelijk achter de rug hebben, want staan lukt bijna niet en aankleden doet me gewoon zeer, als ik m'n benen op moet tillen: de boel beneden doet zo'n zeer en voelt zoooo beurs!

En het meest vervelende van dit alles is dat ik door de echo 2,5 week ben teruggezet, dus de VK is ervan overtuigd dat ik nog maar 38,5 week ben (maandag 39). Maar maandag heb ik weer controle, dus ga dit maar even aankaarten.
    Moet trouwens zeggen dat ik echt sinds deze week zo hard aftakel ineens: ben tot en met vorige week nog vrij actief geweest, dus hopelijk is dat snelle extra-moe-worden een voorteken dat het nu toch bijna gaat gebeuren...
    Duim maar voor me, ;)

17. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    @Rozemarijke: ik ging speciaal even naar jou en Sung op zoek. Zij bevallen, jij moet nog. Ik wens je sterkte met het wachten... en ik hoop dat je dit weekend je kleintje mag vasthouden.

18. Niet meer actief

gefeliciteerd essie :)
    Hier alweer ruim een week voorween.. hoop dat t nu toch wel eerdaags gaat gebeuren

19. cvwinkoop

cvwinkoop Bekend lid

31 mei 2007
    653
    0
    0
    Student
    Veenwouden
    Ik heb ook sinds een week voorweeen. Ben een beetje bang om in m'n eentje ergens heen te gaan, stel je voor dat ik ineens beval?

Deel Deze Pagina