Bij de oudste heb ik 1,5 uur thuis geperst, uiteindelijk naar het ziekenhuis gegaan en daar was het binnen 10 minuten gedaan. Wel met de pomp en een knip gehad. De middelste was met 6 minuten persen eruit en kind nummer 3 met 10 minuten.
40 minuutjes en ik vond het zo fijn! Was blij dat ik eindelijk wat mocht doen na die vreselijke ontsluitingsweeen!
Ik vond het verschrikkelijk. Geef mij maar ontsluitingsweeen. Waren goed te doen bij mij. Volgens mij zijn de meeste het met je eens hoor.
1 uur en 20 min geperst, en ik vond het vreselijk. Uiteindelijk is het toen met een knip gelukt om m'n dochter eruit te krijgen. Ik ben thuis bevallen en t ambulancepersoneel stond al te wachten om me mee te nemen als het niet zou lukken... Gelukkig niet nodig geweest!
1ste 5 uur en 30 min waarvan 45 min persen 2de 12 uur waarvan 3 minuten persen 3de 9 uur waarvan 9 minuten persen
Totale duur bevalling was 5 en een half uur. Waarvan vijf kwartier persen. Het voelde als tien minuten.
De persfase heeft 25 minuten geduurd, maar je hebt natuurlijk wel pauze tussendoor dus heb geen volle 25 minuten geperst. Was 5 persweeën.
Om 8 uur 's ochtends werd m'n infuus geplaatst, om 17.00 had ik 9 cm ontsluiting en mocht in gaan persen, na een dik halfuur was ze er.
Na een hele dag en nacht weeen mocht ik om 7.45 beginnen met persen. 1,5 uur later werd onze dochter (zonder ingrepen) geboren. Wat was ik blij dat het erop zat. Heb ik geloof ik ook meerdere malen geroepen .
Persen heeft zo'n 35 minuten geduurd. Ik was wel extra gemotiveerd want als het niet zou lukken zou de ruggenprik uitgezet worden en dat was GEEN optie