Eerste: keizersnede Tweede: Bijna een uur toen moest ze eruit dus hebben ze een knip gezet. (bevalling duurde in totaal 9,5 uur)
In de avond begonnen de weeën, in de ochtend vk gebeld, toen 3 cm ze kwam terug om 11.30 toen 6 cm. Vliezen gebroken om 13.00 persen rond 15.30 en 17 minuten later was ze er 😄
Bij de eerste duurde de bevalling 21 uur, waarvan 1 uur en een kwartier persen. Bij de tweede duurde de bevalling 8 uur, waarvan bijna een uur persen.
De bevalling duurde in totaal (van eerste wee tot geboren) 6 uurtjes, waarvan 1 uur en drie kwartier geperst. Uiteindelijk bevallen met de vacuumpomp.
7 uur weeen en 2 uur persen. Toen naar het ziekenhuis voor knip en vacuumpomp. In het ziekenhuis nog twee persweeen en toen was hij er.
Hier de eerste na twee uur persen naar het ziekenhuis. Na 3 uur en 5 minuten persen is hik geboren met behulp van de vacuümpomp geboren. Tweede tien minuten (zat klem) Derde ook tien minuten. Vierde ook. Vijfde? Wachten we nog even op Mijn man was in de veronderstelling dat baby's eruit ploepen en de vk ze alleen maar aanpakt. Hij wou dus de laatste op de wereld zetten. Hij zei later jeetje ik moest echt wel even hard duwen en trekken.
Bij de derde duurde de bevalling 6uur en heb ik 23 minuten geperst. Dit kwam doordat ik nog deels verdoofd was van de ruggenprik en dochterlief een sterrenkijker was. Dus uiteindelijk is de ruggenprik wel mijn redding geweest, denk niet dat ik haar er anders gewoon uit had gekregen