Na ongeveer 2 jaar met daarin 7 rondes clomid verder in de rustpauze voor IUI zwanger geraakt van dit wondertje.
Ik ben in oktober gestopt met de pil en 31 maart had ik een psitieve test in mijn handen. Dus we hebben er 5 maandjes overgedaan. Valt nog mee aangezien ik 6 jaar continue aan de pil ben geweest.
Senna - 1e ronde (ongepland maar zeer welkom) Tweede zwangerschap - 2e ronde (miskraam) Derde zwangerschap - 2e ronde
1 februari met de pil gestopt, 4 februari eerste dag van laatste menstruatie in tijden! eerste ronde dus meteen raak!
ik werd bij mijn eerste zwangerschap gelijk de 1e ronde zwanger, dit werd een mk. Daarna gelijk weer de 1e ronde raak.
ik was de eerste ronde zwanger, meteen na t stoppen met de pil, was wel gepland, maar had niet verwacht dat het zo snel al raak zou zijn
Bij mij heeft het 1,5 jaar geduurd (bijna 2), maar ik had dan ook wat complicaties met mn cyclus, die alles behalve regelmatig was. Maar het is zover! Jeuj!
Ik werd direct zwanger nadat ik met anticonceptie was gestopt! Ik had verwacht dat het wel even zou gaan duren maar het was meteen Bingo! Wat een geluk!
1ste keer - in 1 keer (MK) 2de keer - 10 rondes (klein jaar) na MK 3de keer - in 1 keer en daarvan nu zwanger