Wij zijn voor de 1e 3,5 jaar bezig geweest, bij de 6e kuur Clomid 150 mg was het dan eindelijk raak. Bij de 2e zijn we meteen naar de gyn gegaan omdat me cyclus precies t zelfde was als voorheen, en toen bij de eerste kuur Clomid 150mg was het raak. Het resultaat zien we in november '08 groetjes
1e keer gelijk raak! helaas is dit geeindigd in een mk na de mk heeft het 13 maanden geduurd eer ik weer zwanger was, groot verschil dus!
Ja, psychosomatische klachten, dat weet ik ook wel Maar ik denk dat het bij dit soort zaken echt niets uitmaakt, ik ben er een zwanger bewijs van
6 maanden. Vonda dat toen al lang haha maar het was het wachten meer dan waard. Wat is het toch heerlijk om zwanger te zijn! Iedereen succes! xxx
hi... 1e, 1e ronde ondanks pil 2e 1e ronde na stoppen pil (Mk) 3e 1e ronde direkt na mk 3x in 1 keer..... weet t tis oneerlijk verdeeld (helaas) xxmona
bedankt zover voor de reacties ! maar zie echt verschillende dingen..! van 1x raak tot 4 jaar.. ongelovelijk !
zekers ben ik blij ! sta er zkers bij stil dat het niet bij iedereen zo makkelijk gaat.. gun iedereen het geluk van zwanger zijn ..
de eerste keer was het de 2e ronde raak. Nu de 4e. Het had 1 ronde eerder kunnen zijn, maar tijdens mijn eisprong lag onze zoon in het ziekenhuis niet echt lustverhogend of zo