Bij Vigo was ik in de 2e ronde zwanger, en bij deze zwangerschap in de eerste ronde Ik heb heel veel geluk gehad...
Hier na 12 maanden, we zouden nadat ik ongi geworden was naar de HA gaan... gelukkig was dit niet nodig ik weet niet of ik al eens antwoord hierop heb gegeven (kan het niet vinden)
Bij ons was het na 6 maanden prijs...wat ik toch wel vrij snel vond, aangezien ik 12 jaar de pil heb genomen....
Na 2.5 jaar was ik zwanger en kreeg ik een missed abortion, daarna na 3 maanden weer zwanger alle beide keren dankzij clomid. Nu heb ik een prachtige dochter...
Beide keren gelijk raak. Echt nooit verwacht ivm roken en zwaar overgewicht. Maar het was ons toch zo snel gegund! Wat een geluk!
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Bij ons was het de eerste keer raak Ik besef wel heel erg dat ik daarmee heel erg gezegend ben, alle respect hier voor de meiden die zo vreselijk lang moeten wachten en zoveel moeten doorstaan....
Ondanks te hoge BMI de eerste keer gelijk raak en nu voor de tweede binnen 2 maanden. Ik realiseer me dat ik mezelf erg gelukkig mag prijzen en heb veel respect voor de dames die lang bezig zijn en in de mmm zitten.
na 10 maanden, dit werd helaas na 9 weken een miskraam, toen na 4 maanden opnieuw zwanger, ook deze zwangerschap eindigde in een miskraam, met 6 weken. Toen was ik daarna weer na 4 maanden zwanger, dus binnen 1 jaar 3 keer zwanger. En deze laatste keer gaat alles uitstekend!