1e keer: 2e ronde, miskraam 2e keer: 2e ronde, miskraam Blijkt dat mijn vriend een chromosomale afwijking heeft: we hebben 50 % kans op een goede zwangerschap (normaal is dat zeker 90%!) Nu derde keer aan het proberen en in de tweede ronde.. Dus wie weet ? Dinsdag is mijn NOD! Ondertussen staan we op de wachtlijst voor een behandeling!
4 februari de laatste pil ingenomen en op 7 maart een positieve test. 1e ronde dus! Helaas met 8, 5 week een MA, nu zitten we 'alweer' in ronde 4.. Zijn wel lange rondes geweest, aangezien ik de eerste keer pas na 47 dagen ongesteld werd. Mijn cyclus is nu nog steeds een rommeltje...
Na het stoppen met de pil raakte ik in ronde 4 zwanger van een tweeling, helaas eindigde dit in een missed abortion. Hier kwam ik achter bij 10 weken zwangerschap. Beide vruchtjes waren toen al 3 weken eerder overleden. Na mijn curettage werd ik in ronde 3 zwanger. Helaas kwam er plotseling een einde aan deze zwangerschap bij 22 weken en 6 dagen zwangerschap. Mijn zoontje is zonder enige reden overleden in mijn buik. Na mijn bevalling gingen we er gelijk weer voor maar mijn lichaam moest nog bijkomen van de bevalling en de 5 maanden zwangerschap. Ik raakte nu dus 'pas' in ronde 7 zwanger (het bloeden van de bevalling als eerste menstruatie meegerekend). Ben ondertussen precies 27 weken op weg.
Bij de eerste, in ronde 3. Nu aan het proberen voor een tweede kindje, pas in ronde 1 dus nu afwachten!
Wij ook net ronde 1 (gehad) Ben bijna een week overtijd nu, 3 negatieve testen verder en nog geen bloed. Wat een onzekerheid zeg pff
1e kind, 35 jaar, 11e ronde (roken en niet gericht) 2e kind, 37 jaar, 1e ronde (niet roken en wel gericht) 3e kind, 40 jaar, 14e ronde VMK, 15e ronde raak (ovulatietesten en temperaturen)
Wij hebben helaas vijf jaar op onze meid moeten wachten en een heel medisch traject achter de rug om zwanger te worden. Gelukkig is alle moeite uiteindelijk beloond.
Alle 4 in ronde 1! Echt bizar we hoefde er maar aan te denken en hop zwanger. Zit nu in de eerste ronde, maar ben nu natuurlijk 10 jaar ouder als bij de eerste....we wachten af!
Dat we voor de eerste keer begonnen was het in de 4de maand raak, eindigde in miskraam(8weken) daarna na 7 maand weer zwanger! Voor de tweede was het meteen de eerste keer raak, helaas een ma met 12weken en gaan nu de 6de maand in..
hier 4 maanden niet gericht , daarna 8 maanden wel , dus ongeveer 12 maandjes... voor de 2e zitten wij nu in ronde 2 , op het wachtbankje , hopen dat het snel raak mag zijn
1e zwangerschap 2e maand raak met 11wk een MA geworden 2e zwangerschap 3e maand raak (dochter) 3e zwangerschap gelijk raak (nu 15 weken)