Ik ben zo 3,5jaar gestopt met de pil maar nooit opgelet wanneer we moesten tot ik zwanger was werd een mk en nu heb ik weer positief getest en dit was de 2eof 3e ronde. Nooit verwacht hihi
In februari 2011 gestopt met de pil. 3 miskramen en 1 bbz met verwijdering van eileider verder. Nu zwanger met 28 weken. Dus ja was soms erg moeilijk om positief te blijven maar gelukkig gaat het deze keer tot nu toe goed.
Eerste 8e ronde. Tweede 3e ronde. Derde één keer zonder condoom en meteen raak. Ik denk dat de vierde gewoon komt aanvliegen..
Nog niet zwanger, zit in ronde 2. Maar wel twee hele lange rondes (lees 1e rond 98 dagen, tweede ronde dag 85 geloof ik en nog niet ongi maar ook niet zwanger).
Zoon in ronde 2 en 4 maanden na bevalling bleek ik zwanger te zijn van m'n dochter. Dat is dan ronde 0 denk ik!
Ronde 51 nu... dus wat langer dan gemiddeld over gedaan. Hiervoor wel een jaar geleden een vmk en direct daarp volgend een missed abortion met 11.4 weken.
Van onze dochter waren we in ronde 8 zwanger, nu zitten we in ronde 13.... Dinsdag bij de gyn geweest en ze zag vocht in/rond de linker eileider eind oktober terug om te kijken of het weg is.... Hoop van wel...
1e zwangerschap: meer dan een jaar (mk) 2e zwangerschap: 7 maanden (zoon) 3e zwangerschap: 1 maand (ma tweeling) 4e zwangerschap: 7 maanden (uitgerekend in november) Voor mij is het dus 'lucky 7'. En grote verschillen: variërend van in-1-keer-raak tot ruim een jaar (ik geloof 14 mnd) vol ongeduld wachten.
1ste keer 1e ronde 2de keer 5e ronde 3de keer ronde 15 na onderzoeken laparoscopie, bloedprikken enzovoort 1ste iui raak.
Bij mijn oudste dochter was het in een keer raak, bij de jongste hebben we er drie maanden over gedaan. Maar het was niet allemaal rozengeur en maneschijn hoor, ik heb twee zeer problematische en uiteindelijk levensgevaarlijke zwangerschappen gehad.