1e kind: ronde 3 2e kind: ronde 1 3e kind: ronde 2 4e kind: ronde 18 ( ????) 5e kind: ronde 1 6e zwangerschap: ronde 1 ( mk bij 6.5 wk) nu bezig aan ronde 4 Op de 4e na, ben ik dus heel snel zwanger...waarom het bij de 4e zo lang duurde weet ik niet...geen verklaring... Hoop nu ook dat het snel weer raak mag zijn...
1e ronde mk, vervolgens weer ronde 5 zwanger,werd weer mk, daarna ronde 9 een goede zwangerschap! Zo'n 2 jaar bezig geweest totaal.
Bij de eerste 2 jaar Bij 2e de eerste maand Voor de 3e zitten we nu in de vierde ronde. Eind deze week testen!
Ik ben in de vijfde ronde zwanger geraakt. De eerste paar rondes niet gericht geklust en de eerste twee rondes eerst mijn cyclus aangekeken en de vruchtbare periode redelijk vermeden. De ronde waarin ik zwanger raakte was ook de eerste ronde waarin we serieus en gericht te werk gingen.
Zie onderschrift. - Word 7 november 28 - we gaan voor ons eerste wondertje - tot nu toe niet echt gericht bezig geweest - deze ronde begonnen met tempen & ovutesten. Als er nix tussen komt, willen we deze ronde gericht te werk gaan