Eisprong na miskraam

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Me and, 3 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Me and

Me and Actief lid

8 jun 2013
    274
    1
    18
    NULL
    Utrecht
    Ik heb begin september een miskraam gehad met 6 weken. Ook 2 weken later echo gehad en zag er mooi en schoon uit.

Nu willen we beide graag weer proberen zwanger te worden.
    Ik had hiervoor een cyclus van ongeveer 35 dagen. Ik ben maar gaan tellen vanaf mijn laatste dag bloedverlies omdat dan waarschijnlijk ook het HCG uit je lichaam is.

Nu voelde ik voor ik zwanger werd mijn eisprong heel duidelijk.
    Nu voel ik als ik opsta een soort rek in mijn buik ter hoogte van mijn baarmoeder, als ik loop gaat het wel weer.
    Soms word ik moe van mijzelf bij elk pijntje/steekje/plopje ga je gelijk weer denken...

Wellicht dat jullie mij kunnen helpen?

2. Tru1981

Tru1981 Actief lid

11 aug 2013
    438
    0
    0
    NULL
    Leiden
    Ik heb rond mijn eisprong vaak wat meer witte afscheiding. Ook al heb ik dat nu laatst weer 3 dagen gehad en m'n eisprong was voor mijn gevoel al lang geweest. Heb ook een miskraam gehad, 26 augustus toen ongi geworden en sinds daarna niet meer ongi geweest. Dus lastig te zeggen vaak wanneer echt eisprong is. Maybe kan je ovuluatietesten gebruiken?

3. Iris6weken

Iris6weken Bekend lid

4 jul 2010
    609
    3
    18
    Ten eerste , wat naar dat je een miskraam hebt gehad! Sterkte!

Mij werd verteld door de gynaecoloog dat je vanaf dat je miskraam op gang komt als eerste dag van je menstruatie moet rekenen ( dan heb je een soort houvast )
    Wat betreft over een ei sprong aanvoelen kan ik je weinig mee helpen, ik voel em namelijk nooit..
    Voor de rest is het nu afwachten voor je wanneer je weer je echte menstruatie aanbreekt ( hoop het niet voor je en dat je gelijk weer zwanger zult zijn ) vanaf dan kun je weer wat beter je cyclus in de gaten houden!

Succes en sterkte!

4. Tru1981

Tru1981 Actief lid

11 aug 2013
    438
    0
    0
    NULL
    Leiden
    Dank je! Alleen ik en degene die de vraag van dit topic
    Heeft gesteld zijn 2 verschillende personen hè.

5. Smnee

Smnee Niet meer actief

Wat naar van de miskraam. Ikzelf ben gaan rekenen vanaf het moment dat alle hcg (vermoedelijk) uit m'n lichaam was. Ik kwam uit op een cyclus van 24 dagen. Ovulatie testen mag ik niet gebruiken op aanraden van de gyn, ik heb dus ook echt geen idee wanneer m'n ei is/was. Succes met zwanger worden, ik hoop dat je snel weer zwanger mag zijn. :)

Dit was toch ook een antwoord voor ts? :p

6. Me and

Me and Actief lid

8 jun 2013
    274
    1
    18
    NULL
    Utrecht
    Dank jullie allemaal. Zo irritant dat je niet weet waar je aan toe bent. Probeer dingen ook een beetje los te laten, ergens wil ik ovutesten kopen maar mijn gevoel houdt het ook tegen. Dus tja. Lastig. ;)

Deel Deze Pagina