Hoi meiden, Ik vroeg mij af hoelang en hoe hevig een innesteling bloeding kan zijn?! nomaal zit ik op 28 dagen alleen vorige maand (na MK) zat ik op 35 En nu zit ik op dag 27 en dacht ik vanmiddag ongi te zijn geworden (zie banner) dat vond ik sowiezo al raar omdat het alleen wat bruinig was met af en toe na het plassen een druppie bloed (nu nog) maar normaal gesproken word ik s'ochtends wakker en dan is het pats boem ongi!!! Dus ik vroeg mij eigenlijk af of dit ook eventueel een innestelings bloeding zijn? vanmiddag vlak ervoor een testje gedaan maar als ik na me ei kijk heb ik zondag pas me nod! Kan iemand hier wat mee? haha Liefs J.
Hoi Mamaprinses, Ik had zelf een innestelingsbloedinkje van ongeveer 4 dagen. Die begon precies een week na mijn eisprong. En vandaag had ik ongesteld moeten worden maar dus mooi niet Ik testte 2 dagen voor mijn NOD gedaan en die was negatief. Pas veel uren later kwam er een streepje. Een dag voor NOD nog een test in de ochtend en die was goed positief. Ik hoop dat je hier wat aan hebt en ik ga ontzettend voor je duimen!!!!!!!!!!!!!!
Mag ik messchien vragen of je nog bepaalde symptomen had?? En nog van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!! Geniet ervan
Junior: je schrijft dat je 4 dagen bloed had..mag ik vragen hoeveel bloed je had??Met maandverband/tampon? Ik kreeg nl 5 dagen na mn eisprong een bloeding, erg vreemd, heb ik nog nooit gehad. En ik had ook geen krampen (ja, heeeeel lichtjes misschien paar mini krampjes maar niet zoals bij menstruatie) duurde 4 dagen, toen 1,5 dag niks, en toen lichtroze slijmverlies..(bij afvegen) Enne, gefeliciteerd met je zwangerschap!Geniet ervan!
Hallo Lovebabys en Pantoefje, Ik kon het af met een inlegkruisje. En het was voornamelijk bruin. Het meest opvallende vond ik dat ik geen symptomen had van een aankomende menstruatie. Ik had wat pijn in mijn onderrug, een enorme honger (had net gegeten en had weer honger) en wat rare krampjes in mijn baarmoeder. Een beetje een trekkerig gevoel. Nu ben ik af en toe erg duizelig en heb ik soms het gevoel alsof ik uren heb zitten huilen Echt zo'n "mijn hormonen zijn op til" emo-gevoel. Hebben jullie ondertussen al getest?????? Mijn duimen draaien overuren voor jullie
Ik heb op dag 9 na mn ei 1 veeg bruinig bloed gehad en al 4 dagen last van krampen, maar ben nog niet ongi. Zou het bij mij ook een innesteling kunnen zijn. Ik doe ook tempen en had ook op dag 9 een dip van 0.5 gr die op dag 10 weer 0.6 omhoog ging.
Bedankt Junior voor je reactie!Bij mij was het wel meer dan een inlegkruisje.. heb wel getest , leek positief maar vertrouw de testen niet zo, dus houd het maar op niet zwanger...dan die bloeding toch mentruatie is geweest (5 dagen na ei, erg raar!maargoed)..anders zou mn nod dit weekend zijn..
Hoi Pantoefje, het is anders voor iedere zwangerschap. Wat voor test heb je gebruikt? Ik gebruik die van Matcare. 9 stuks voor 10 euro op internet. Volgens mij geldt voor de meeste testen (behalve predictor) een streep is een streep. En MacMazsy, het zou kunnen. Spannend he! Laat 's weten als je een test gedaan hebt.
Hoi! Het waren testen , dipstick, die ik via mp had gekocht..want die van kruidvat gaf nl echt negatief aan..dus denk niet zwanger hoor. Mikjn temp is ook niet hoger ofzo. Gewoon er vreemde cyclus nu ofzo?? Ik wacht ff af wanneer ik dan weer ongi wordt of me anders voel ofzo.. Liefs
Hoi, nou ik weet dus niet zeker of ik een innesteling heb gehad, maar op de dag dat ik die zou moeten hebben, ben ik 1 drupje bloed verloren bij het afvegen. Nog iemand zo weinig?
ja nou ik ook beste weinig er zit slijm bij dus dan word het zicht erger! maar het was erg weinig..bij het grote toiletwerk zegmaar..komt er weer een beetje mee. maar het is erg weinig
Ik had donderdag iets roze bruine met een druppie bloed, vrijdag en zaterdag ongi, maar niet zoveel als normaal en zondag nog iets van ongi en zondag avond niks meer..... en vreselijke krampen en al 2 weken een opgezette buik, snap er niks van!?
nou wat moet ik nu weer?! nu heb ik hellemaal geen bloedverlies meer gehad! beetje bruin op tanpon vanacht maar verder vandaag nog geen druppel
Hallo allemaal, Ben in september 2009 gestopt met de pil. heb een regelmatige cyclus 25 - 28 dagen. Ik hou mij cylus bij op menstruatiekalender.net Deze gaf aan dat ik op dinsdag 23 maart waarschijnlijk de innesteldag zou hebben. Op deze 23 maart had ik ineens roze/ bruinverlies! dit had ik nooit, ja 2 dagen voor ik ongesteld moets worden. Maar dit was ruim 10 dagen voor mijn menstruatie. Heb in totaal 5 dagen beetje bruin verslies gehad. Zou dit de innesteling geweest zijn? Ik hoop het zo, maar durf ook niet te testen, ivm teleurstelling. Liefs
Hallo allemaal, Ben in september 2009 gestopt met de pil. heb een regelmatige cyclus 25 - 28 dagen. Ik hou mij cylus bij op menstruatiekalender.net Deze gaf aan dat ik op dinsdag 23 maart waarschijnlijk de innesteldag zou hebben. Op deze 23 maart had ik ineens roze/ bruinverlies! dit had ik nooit, ja 2 dagen voor ik ongesteld moets worden. Maar dit was ruim 10 dagen voor mijn menstruatie. Heb in totaal 5 dagen beetje bruin verslies gehad. Zou dit de innesteling geweest zijn? Ik hoop het zo, maar durf ook niet te testen, ivm teleurstelling. Liefs
music4life, een innesteling is meestal tussen de 5 en de 10 dagen na je ei dus het kan!!! temp je ook? zo ja heb je een link naar je kaartje? Bij mij klopt er niks meer van! @1985 wanneer is je NOD? Ik weet niet hoelang een innesteling duurt, vandaar dat ik dit topic heb geopend, ik kan je er helaas niet mee helpen!
Mijn NOD is as donderdag 1 april, maar ben bang dat het al mis is gegaan. Had zonet een bloeding, ben bang dat de menstruatie nu doorzet. Pff helaas.