wat is dat toch met die kerels altijd

Discussie in 'De lounge' gestart door Eefke84, 10 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

dat die kerels toch altijd zin hebben.... die van mij heeft denk ik echt geen klagen met gem zon 2 tot 3 x per week. ( soms ook wel even snel snel hoor) en ook in de zwangerschap nu.
    maar goed ik raak nu toch ook al een aardig eindje weer op weg en ben savonds echt moe en last van rug en schaambot enzo. gisteravond lagen we op bed en ik dommelde net weg hoor ik ineens: eef..... ik heb zon zin in jou. dus ik: ah sorry ik ben echt moe lief... vind je het heel erg? nee hoor .... maar dat stemmetje klonk wel teleurgesteld. afijn in slaap gevallen... wordt ik rond twee uur ofzo wakker gemaakt van rijbewegingen;) dus meneer probeerde nog steeds;) toen was ik iets minder moe dus zei van: nou kom maar op dan:D nee nee hoeft niet zei ie toen. maar goed 1 minuut later bedacht ie zich dan toch maar;) dus toen was het wel even snel snel maar meneer was weer verlost van de drang aan zijn stang en kon eindelijk ook rustig slapen.;) dan denk ik weleens wat is dat toch met die kerels.... dan moet het er op de een of andere manier toch uit ofzo.... vindt het dan vaak ook zielig om te weigeren.. hij is ook zo lief hahaha. nou ja herkenbaar? en wat doen jullie op zon moment?:cool:

2. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

hier is het eerder omgedraait :) maar geen rijbewegingen hoor:D

3. royensan

royensan Lid

18 jun 2011
    59
    0
    0
    NULL
    NULL
    Rijbewegingen?? moet aan me hond denken.

4. MissBianca

MissBianca Fanatiek lid

11 jun 2011
    1.143
    12
    38
    Uden
    Hahaha herkenbaar!
    Ik heb de laatste tijd niet zo veel zin, hij ook niet altijd. Maar dan wordt ie ooit 's nachts wakker (meestal als ik hem een paar keer heb getrapt omdat ie aan het snurken was) en ineens word ik zo ongeveer besprongen. Vind het dan niet zo erg, kon meestal toch niet slapen.

5. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

hhhahaha moest ff lachen om dat stukje over de rijbewegingen hahaha ik ken dat zo goed!
    maar nee, moe is moe en hij weet dat als ik niet genoeg slaap ik strontchagrijnig ben de volgende dag dus hij wacht toch maar liever.

6. Rnate

Rnate Fanatiek lid

10 jan 2010
    1.985
    0
    0
    Dat vraag ik me ook af, mijn vriend vind het zo dat sex zoiets is als vanmekaar houden. De laatste maanden heb ik totaal geen zin, het hoeft voor mij echt niet en hij ziet het nu zo dat ik niet meer van hem houdt. Ik heb er gewoon totaal GEEN behoefte meer aan (weet niet waarom). Als we dan eens een keer sex hebben is het nog niet genoeg en wil hij alleen maar meer -_-

In elk geval staat onze "relatie" behoorlijk onder druk en is eigenlijk nogal kapot..

7. MissBianca

MissBianca Fanatiek lid

11 jun 2011
    1.143
    12
    38
    Uden
    Gebruik je anticonceptie?
    Ik ben mede om die reden ermee gestopt (deze maand) en ga eens kijken of het verschil maakt.

8. Rnate

Rnate Fanatiek lid

10 jan 2010
    1.985
    0
    0
    Nee ik heb een koperspiraal :)

9. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Hahahaha, ja die rijbewegingen zijn heeeeel herkenbaar, als ik een goede bui heb heb ik altijd zoiets van okeeeee toch maar wel, maar als ik een slechte bui heb waarschuw ik 'm vriendelijk dat hij dalijk niks meer heeft om rijbewegingen mee te maken als hij niet gauw ophoudt :D.

10. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Ik moest zo lachen om de openingspost,echt grappig geschreven!
    Maar als je echt geen zin hebt hoef je het toch niet zielig te vinden hoor er zijn maar weinig stellen die altijd gelijktijdig evenveel zin hebben... Als je nou nooi wil is het minder leuk maar kom op je mag heus wel eens nee zeggen.Ik had in mijn zwangerschap echt 0,0 zin!

11. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

klopt als ik geen pil heb heb ik ook veel meer zin. na de geboorte van de tweede was ik een tijdje onverzadigdbaar hahaha;)

12. MissBianca

MissBianca Fanatiek lid

11 jun 2011
    1.143
    12
    38
    Uden
    Hahaha ik zal mijn man vast waarschuwen ;)

13. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Oef nou als die van mij rij bewegingen tegen me aan maakt midden in de nacht, heeft hij een probleem. Mij moet je niet in m'n slaap storen :D.

14. Eliesje

Eliesje Niet meer actief

Hahaha hier ook!

15. Vrouwenmantel82

Vrouwenmantel82 Actief lid

11 dec 2011
    428
    0
    0
    Verzorgende ig van beroep
    Bij den bosch
    Vraag ik me hier ook weleens af. Gelukkig kan hij het best zonder mij ook wel.

Misschien herkennen jullie dit ook wel.
    Ik: "Schat, ik ben moe en heb echt geen zin."
    Man met heel zielig toontje, bijna in tranen:"Hou je dan niet meer van mij?"

Aaaaaaaah! :x

16. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    dat heb ik dus ook :D.
    Gisteravond lagen we ook pas om half 12 in bed (is voor mij laat, normaal lig ik er al rond half 10 in) en loop al slaap achter dus wilde eigenlijk gewoon slapen, maar meneer had eigenlijk wat anders in gedachten;). En als ik niet wil dan kan hij wel wat gefrustreerd raken waarop ik dan weer zeg van nu kom maar dan doe ik mijn benen wel wijd kun je er tussen.. en dan is de zin zo over ;). Alleen wordt zijn humeur er niet beterder op ;)

17. loesje1982

loesje1982 Fanatiek lid

4 apr 2011
    2.070
    0
    0
    Hier
    nou, dan zijn wij waarschijnlijk de grote uitzonderingen....
    we hebben beide erg weinig zin, ik eigenlijk bijna nooit, behalve in mn zwangerschap een tijdje. ik vind t wel vreemd dat dat op een laag pitje staat (1x blazen en t is uit...)

toen we net bij elkaar waren de eerste 2/3 jaar spatten de vonken ervan af......

18. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

gelukkig ik dacht al ben ik de enigste hahahah

eff off
    grappig noem mezelf ook altijd eliesje heet je toevallig ook elisa:)

19. Chai

Chai Niet meer actief

Niet herkenbaar eigenlijk, het is hier altijd andersom.:p
    Met rijbewegingen en al.

20. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Hahah, ik heb normaal een heel hoog libido maar dat is momenteel echt heel ver te zoeken. Voor vriend natuurlijk een hele omslag, van 5x in de week naar 1x.. Maar als ik dan écht geen zin heb en hij wel, dan help ik hem wel op een andere manier :) en meestal haalt 'ie me dan alsnog over.

Deel Deze Pagina