Gisteren had ik na een hoogtepunt een buik die keihard stond. vooral de plaats onder mijn navel waar de baarmoeder zit.dit hield een paar minuten aan en trok toen weg. Ik moet wel zeggen dat ik het totaal niet voelde. Ik wist het omdat ik aan men buik voelde dat hij heel hard was anders had ik het niet geweten. was dit nu een harde buik? en kan dit kwaad zo vroeg in de zwangerschap. het is mijn eerste kindje? maak me toch wel weer wat zorgen omdat het de eerste keer was denk ik. alvast bedankt voor het lezen
Dat is inderdaad een harde buik. Je baarmoeder trekt samen na een hoogtepunt en is dus niet erg! Wel als ze regelmatig komen maar dat is niet het geval.
Jup, ik had het ook bij mijn andere zwangerschappen. Vreemd genoeg bij deze zwangerschap niet na een hoogtepunt.
Jep, heb ik ook gehad. Bij mij deed het wel zeer, dus is mijn zin aardig tot het vriespunt gedaald. Ml moet nog maar even geduld hebben
Schijnt zelfs gezond te zijn voor je baarmoeder als het na een hoogtepunt is Als het geen uren aanhoudt en niet pijnlijk is, geen probleem. Hier trouwens soms wel, soms geen harde buik. Eerder in de zwangerschap altijd na een hoogtepunt.