Hoi! Iemand wel eens gehoord van Gender Predictor - Accurate baby gender prediction test | boy or girl?? Groetjes Eef
Hoi Eef Zie het nu voor het eerst ben wel heel benieuwd of het werkt. Vanaf wanneer tot wanneer kan je die gebruiken? Groetjes brenda
Ik zag op de site staan dat je het vanaf 6 weken kan gebruiken.... Kan me eigenlijk niet voorstellen dat je uit urine kan zien wat het geslacht van de baby is.... Maar, ondanks dat ik er niet in geloof heb ik er toch maar eentje besteld! En vandaag thuis ontvangen. Spannend! Groetjes Eef
Spannend Hoever ben je in de zwangerschap? En hoeland duurde het voordat je hem had ontvangen? Groetjes brenda
Oke ik ben 13 weken en heb over 4 weken geslachtsbepaling maar vind het zo moeilijk om te wachten Mijn man wil het ook zo graag weten we hebben geen voorkeur maar willen het bij de naam noemen Je kreeg hem wel snel binnen dan en er staat 100% geld terug garantie dus als het blijkt fout te zijn krijg je je geld terug? Laat je me weten wat hij zei En wanneer krijg je een geslachtsbepaling via echo? Groetjes
Geinig ding. Wat kost het en vooral: zit het een beetje netjes verpakt? Ik wil nl voorkomen dat mijn buren al weten dat ik zwanger ben doordat het pakketje bij hen terecht komt als ik er bv niet ben... Heb je trouwens al getest?
Op de website staat inderdaad dat je je geld terug krijgt als de voorspelling van de Gendermaker niet klopt! We hebben nog geen afspraak gemaakt voor een pretecho met geslachtsbepaling. Mocht jij de test nog gaan bestellen dan hoor ik het wel. Ben erg benieuwd of hij klopt! (sowieso 50% kans natuurlijk) Groetjes Eef
Ik heb nog niet getest. Er staat dat je moet testen met ochtendurine, dus doe het morgenochtend. De test komt netjes in een witte envelop, dus geen stress dat de buren erachter komen!!
wow ben benieuwd of het echt werkt vind wel raar dat je dat kan bepalen met urine maar wel benieuwd naar ervaringen
Ben benieuwd of dit net zo werkt als een andere test die je kan krijgen in de VS. Dat is gebaseerd op de zuurtegraad van je urine. Dat is namelijk ook veel goedkoper te testen. (word ook wel gedaan als rode kool test/ red cabbage test, effe googlen) Zelf heb ik gewoon een ph-teststickje gebruikt en testte zuur, das voor een meisje en basisch een jongen. Krijg idd een meisje.
Het zou best eens kunnen dat ze het vie de zuurgraad meten inderdaad! In ieder geval heb ik vanmorgen gestest en kwam er uit meisje. Dat is precies wat de Nub-experts al zeiden. Ben benieuwd, we zullen nog even moeten wachten! Groetjes Eef
Hoi, Toch vreemd na 15 seconde was de test rose / paars en nu een uur of 3 later is ie blauw (zie foto). Ik heb helaas geen foto van de test toen ie rose / paars was. Heb tussentijds ook niet meer gekeken naar de test..... Misschien dat ik Gendermaker maar eens een email moet sturen om te vragen hoe het zit! Groetjes Eef
Uhm vreemd en moest je hem binnen een bepaalde tijd aflezen? Zo weet je nog niet veel. Groetjes brenda
hmm das raar stond op de site dat het binnen enkele seconde resultaat geeft maar wel raar dat het dan veranderd? een tweeling? waar staat nub voor?
Haha, nee het is zeker geen tweeling! (gelukkig, heb al 2 van die draakjes onder de 3 jaar hier rond lopen dan zou het wel erg druk worden ) Ik kan op de site van Gendermaker niks vinden over binnen een bepaalde tijd aflezen. Ik zal ze vanavond wel een email sturen, eens kijken wat ze te zeggen hebben.... Voor uitleg over de Nub moet je even kijken bij het forum en dan onder onderzoeken en echo's en dan bij het grote nub topic!! Groetjes Eef
als je het filmpje bekijkt zegtie dat het 15 seconden wachten is voordat je kan aflezen, dus dan zou ik de roze aanhouden, misschien als het droogt is de test niet meer geldig omdat de zuurtegraad dan minder wordt ofzo?