NU al op?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door faye24, 21 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    Lieve dames,

Deze zwangerschap verliep tot nu toe aardig voorspoedig, veel energie, opgewekt, goed geconcentreerd ect..Kortom alles ging lekker door. Nu sinds een week heb ik het bekende zware gevoel,moeite met mijn dochter de trap op te lopen,snel buiten adem, geen energie ect..Nu heb ik dit bij mijn eerste zwangerschap vanaf het begin gehad dus herken het wel.Maar wat denken jullie? Komt het doordat het kindje nu echt zwaarder begint te worden(ben ook al aardig wat aangekomen) of door het weer?:( Valt me erg zwaar aangezien dit pas het 2e semester is vraag ik me af hoe ik er het 3e bij loop? Bedankt.

2. brenda1987

brenda1987 Fanatiek lid

27 nov 2009
    3.337
    0
    0
    huis mama
    Moerkapelle
    hoi meis,

Ik denk dat alles wel een rol speelt ik zelf heb al vanaf 9 weken weinig of geen energie vorige week merkte ik dat het beter ging kon opblijven tot 9uur/half 10 ipv 7uur half8.
    Maar deze week weer erg moe ook door de warmte denk ik ( ikzelf ben pas 2 kilo zwaarder vandaag bij VK geweest).
    Je kindje groeit nu dit trimester ook behoorlijk 2 cm per week denk dat dat ook veel energie kost voor je lichaam.
    Ik zou gewoon meer rust proberen te nemen als het lukt een klein middag dutje tussen door en hopen dat het snel beter word.
    Succes

Liefs brenda

3. Chai

Chai Niet meer actief

Er valt nietzoveel over te zeggen eigenlijk, ik heb ook heel mijn zwangerschap van die periodes gehad.
    De ene week barst ik van de energie en de andere week was ik erg moe of had ik veel klachten..
    Dus misschien voel jeje volgende week wel veel beter hoor meid!

4. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    o bedankt!goh 2 centimeter per week, dat is veel. Dat verklaart een hoop. Gelukkig is er hoop,en dat we ons snel weer wat fitter mogen voelen.

Deel Deze Pagina